نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. بهمن 1398 - 8:17   |   کد مطلب: 27977
معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: حضور و مشارکت حداکثری رای اولی‌ها و اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رای پشتوانه محکمی برای اقتدار، امنیت و تقویت نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش ملایری‌ها؛ قدرت الله ولدی در همایش فصل حضور رای اولی‌های شهرستان ملایر اظهار داشت: مشارکت حداکثری شما در پای صندوق‌های رای سه عامل مهم امنیت، اقتدار و پیوند میان مردم و نظام را ضمانت و تداعی می‌کند.

وی خطاب به رای اولی‌ها تاکید کرد: حضور پرشور شما در انتخابات نشان ‌دهنده پیوند عمیق شما با دولت و نظام است و این پیوند موجب یاس دشمنان خواهد شد.

فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه تولید قدرت ملی با مشارکت سیاسی و حضور حداکثری شما محقق می‌شود افزود: مشارکت حداکثری شما در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح محبوبیت نظام را پررنگ‌تر می‌کند.

ولدی خاطرنشان کرد: شما دانش آموزان به عنوان رای اولی باید برای انتخاب کاندیدای مورد نظر به تاکیدات رهبر معظم انقلاب توجه کنید و با اطلاع و آگاهی و پرسش از نخبگان، والدین و مدیران در مورد کاندیداها، نماینده خود را با رای بالا به مجلس بفرستید.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری شما در انتخابات دوم اسفند قدرت نرم نظام را تثبیت و تقویت می‌کند بیان کرد: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب نیاز به مجلس قوی داریم.

معاون استاندار همدان درباره تعداد کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در این شهرستان نیز گفت: از ۷۷ داوطلبی که برای این دوره از انتخابات ثبت نام کردند، ۲۳ نفر در عرصه انتخابات باقی ماندند.

 

۲۳۲ هزار واجد شرایط رای در ملایر

ولدی با اشاره به تعیین ۱۹۹ شعبه اخذ رای در این شهرستان اظهار داشت: ۲۳۲ هزار و ۹۵۷ نفر در این شهرستان واجد شرایط رای هستند که حدود ۱۱۴ هزار نفر مرد و حدود ۱۱۷ هزار نفر زن هستند.

وی همچنین به ابتکار جدید در ساماندهی تبلیغات داوطلبان در سطح شهر و نصب ۴۰ بنر تبلیغاتی در ۴۰ نقطه شهر اشاره و بیان کرد: امسال با این ابتکار نو نظم خوبی در حوزه تبلیغات کاندیداها ایجاد و از مخدوش کردن چهره شهر جلوگیری شد.

فرماندار ویژه ملایر ممنوعیت برپایی ستاد انتخابات داوطلبان در مرکز شهر را دیگر اقدامات برشمرد و ادامه داد: مشکلی در روند تبلیغات کاندیداها و برگزاری انتخابات در سطح شهرستان نداریم.

ولدی انتخابات را مهمترین جنبه عینی مردم سالاری دینی در نظام دانست و خطاب به رای اولی‌ها تاکید کرد: نماینده‌ای که از رای بالای مردمی برخوردار باشد، در داخل و خارج کشور و بعد سیاست خارجی پشتوانه مهم مردمی را دارد.

یک هزار و ۵۰۰ رای اولی در انتخابات ملایر

مدیر آموزش و پرورش ملایر نیز با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تعیین ۶ هدف مهم این سند گفت: توسعه علمی و آموزشی و رشد سیاسی و اجتماعی دانش آموزان از اهداف مهم این سند است.

هادی سلگی افزود: قرار است دانش آموزان از حقوق و تکالیف خود در عرصه سیاسی و اجتماعی مطلع شوند و در تعیین سرنوشت خود با حضور در انتخابات مشارکت کنند.

وی ادامه داد: در این دوره از انتخابات یک هزار و ۵۰۰ رای اولی در سطح شهرستان داریم که می‌توانند در انتخابات شرکت کنند./ایرنا

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار