نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. بهمن 1398 - 17:29   |   کد مطلب: 27969
رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام آزادی‌خواه گفت: مهم‌ترین هدف ما در ستاد آقای آزادی‌خواه نخست تلاش برای افزایش مشارکت مردم و انتخاب اصلح و سپس معرفی آقای آزادیخواه به‌عنوان کاندیدای اصلح است.

به گزارش ملایری‌ها؛  علیرضا فیروزی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان ملایر با اشاره به جایگاه و اهمیت رسانه‌ها عنوان کرد: رسانه‌ها می‌توانند اتفاق‌های بزرگ را رقم‌زده و دراین‌بین نقش رسانه‌های محلی پررنگ‌تر است و این مسئولین هستند که به رسانه‌ها نیاز دارند.

وی به ارتباط خوب حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادیخواه در دوره نمایندگی مجلس دهم با اصحاب رسانه اشاره  و تصریح کرد: مهم‌ترین هدف ما در ستاد آقای آزادی‌خواه نخست تلاش برای افزایش مشارکت مردم و انتخاب اصلح و سپس معرفی آقای آزادیخواه به‌عنوان کاندیدای اصلح است.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام آزادی‌خواه بابیان اینکه آقای آزادیخواه ویژگی بارز یک نماینده را دارد،  بیان کرد: با توجه به کارنامه قابل‌قبول وی در دوره دهم مجلس شورای اسلامی، ما به دور حجت‌الاسلام آزادی‌خواه جمع شده تا بتوانیم مجدداً وی را راهی مجلس کنیم.

وی به تدوین و طراحی منشور اخلاقی در ستاد تبلیغاتی آقای آزادیخواه اشاره کرد و گفت: ما به‌عنوان نخستین ستاد اقدام به طراحی و انتشار این منشور کرده و همه اعضای ستاد و  کمیته‌ها ملزم به رعایت اصول منشور هستند و حق تخطی و خروج از این بندها را ندارند.

فیروزی تصریح کرد: در وهله اول هدف ما افزایش مشارکت مردمی است  و سعی کرده که به‌عنوان یک وظیفه دینی و بر اساس قانون اساسی و منویات رهبر انقلاب حرکت کنیم.

وی بابیان اینکه در بحث تبلیغات سعی کردیم با توجه به شرایط معیشتی  از تبلیغات پرزرق‌وبرق پرهیز کنیم، گفت: عملکرد یک نماینده خود می‌تواند ستاد انتخاباتی برای او  باشد و با توجه به اقدامات مؤثری که حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادیخواه در این دوره از مجلس داشتند نیازی نبود که ستادی برای آن برپا شود اما برای اینکه مأمن و پاتوقی برای جوانان مردم در ایام تبلیغات باشد ستاد انتخاباتی دایر شد.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام آزادی‌خواه توجه به قانون و حرکت بر اساس اصول تبلیغاتی را از بحث‌های مهم در ایام تبلیغات عنوان کرد و گفت: ما از راه‌اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی، تخریب فضای شهری،  دیوارنویسی و برپایی ضیافت‌های شام و نهار که در این ایام ممنوع است پرهیزکرده‌ایم.

وی تأکید کرد: هرگونه تخریب کاندیداهای دیگر خط قرمز ماست و هیچ‌گونه ارتباط و وابستگی با صاحبان ثروت و قدرت نداشته و نخواهیم داشت و منافع جمعی را به منافع فردی ترجیح می‌دهیم.

فیروزی توجه به جوانان را نقطه عطفی در ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام آزادی‌خواه دانست و گفت: اکثر افراد و تیم اصلی ستاد از  جوانان تشکیل‌شده و نقش محوری دارند و امید است این اقدام آقای آزادیخواه فصلی نو در شهرستان و سرلوحه برای همه مسئولین باشد.

وی گفت: ما در شهری زندگی کرده که دو نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد و به همین دلیل ما تأکید به تک رأی به‌هیچ‌وجه نداشته و تبلیغ آن را نمی‌کنیم و برای توسعه و پیشرفت و آبادانی شهرمان و رخ دادن اتفاقات بهتر برای مردم همه باید دو نفر را برای مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام آزادی‌خواه شفافیت تبلیغاتی را نکته بارز دیگری در این  ستاد دانست و افزود: جلسات شبانه و روزانه با شفافیت مشخص‌شده و اقشار مختلف مردم برای حضور در برنامه‌های شبانه برنامه‌ریزی‌شده است و جلسات پرسش و پاسخ همه‌روزه  برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: حجت‌الاسلام آزادیخواه با هیچ فردی ائتلاف نداشته و نخواهد داشت و اگر گروه‌های مختلف از آقای آزادیخواه حمایت کردند از آن‌ها سپاسگزاریم.

فیروزی افزود:  مجموعه این ستاد به‌هیچ‌وجه وامدار فرد یا گروه خاصی نبوده و ائتلاف ما فقط با مردم است و دست یاری به سمت آنان دراز کرده‌ایم.

وی گفت:  هر کس در این انتخابات رأی آورد  نماینده مردم شهرستان ملایر است و باید به نظر مردم احترام گذاشت و همان‌گونه که رهبر کبیر انقلاب بیان داشته‌اند میزان رأی ملت است.

فیروزی در پاسخ به این سؤال که چرا مردم باید به اهداف آزادیخواه رأی بدهند بیان کرد: آقای آزادیخواه یک دوره موفق و مجلس را داشته و جز سالم‌ترین نماینده‌های این دوره بوده است و تلاش‌های فراوانی برای بهبود فضای شهرستان داشته  که ازجمله آن می‌توان به جهانی‌شدن منبت و انگور اشاره کرد و اگر مردم بار دیگر به وی اعتماد کنند باقدرت کارهای خود را ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به برخی تخریب‌ها در فضای مجازی علیه آقای آزادیخواه بیان کرد: ما به‌نقد احترام می‌گذاریم اما  نقد با تخریب متفاوت است از همه گروه‌های منتقد دعوت می‌کنیم که در جلسات پرسش و پاسخ شرکت کند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام آزادی‌خواه با تقدیر از تشکیل شورای ائتلاف انقلابیون ملایر بیان کرد: این شورا در فضای سیاسی شهر بسیار خوب عمل کرده و اتحاد خوبی ایجاد کرده و اقدامات آنان نوید یک کار حزبی خوب در شهرستان را می‌دهد.

وی به شعار انتخاباتی حجت‌الاسلام آزادی‌خواه  اشاره و بیان کرد: "یک ملایر باهم جهانی شدیم" شعار انتخاباتی ما است و این یعنی تمام افراد و مردم و مسئولین در جهانی‌شدن مبلمان منبت و انگور ملایر نقش داشتند و کار یک فرد نبود است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار