نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. بهمن 1398 - 8:30   |   کد مطلب: 27968
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر با اشاره به شرکت ۳۷۵ داوطلب در المپیادهای علمی ملایر گفت: نتایج این آزمون‌ها نیمه دوم اسفندماه اعلام خواهد شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ هادی سلگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: شهرستان ملایر پایلوت برگزاری المپیاد علمی است و دانش‌آموزان جوکار و سامن نیز برای شرکت در آزمون‌ها به ملایر می‌آیند.

وی با اشاره به شرکت ۳۷۵ داوطلب در المپیادهای علمی ملایر در سال تحصیلی جاری گفت: نتایج این آزمون‌ها، نیمه دوم اسفندماه اعلام خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر افزود: در ایام نوروز و در راستای آمادگی برگزیدگان مرحله شهرستانی برای شرکت در المپیادهای استانی کلاس‌های آمادگی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت رشد و تعالی در امر بهداشت و سلامت دانش‌آموزان تصریح کرد: این امر به عنوان یکی از ارکان اصلی آموزش و پرورش مورد تاکید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

سلگی با اشاره به رشد شاخص‌های بهداشتی در مدارس از افزایش تعداد مدارس ۵ ستاره ملایر از ۱۳ مدرسه به ۱۸ مدرسه طی سال تحصیلی ۹۸-۹۷ نسبت به سال تحصیلی قبل خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد مدارس مروج سلامت در رشد شاخص‌های بهداشتی عموم جامعه به عنوان یک ابزار کارآمد مطرح است که با تلاش و همکاری بین دستگاهی کارشناسان مرکز بهداشت با مدارس شهرستان محقق شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت: با افزایش تعداد مدارس ۵ ستاره و کاهش مدارس صفر ستاره سطح بهداشت و سلامت در مدارس افزایش یافته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار