نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. بهمن 1398 - 17:57   |   کد مطلب: 27953
همزمان با هشتمین در ایام دهه فجر
۵ طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان ملایر افتتاح شد
همزمان با هشتمین روز از ایام الله دهه فجر ۵ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در شهرستان ملایر افتتاح شد.

به گزارش ملایری‌ها؛  فرماندار ملایر در آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرستان ملایر بیان کرد: امروز فاز دوم بهسازی و آسفالت معابر روستای انوج در زیر به ۱۰ هزار مترمربع آسفالت و اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
قدرت الله ولدی افزود: در راستای طرح های اشتغالزایی  ۲۰۰ طرح در ۲۰۰ روستا امروز یک کارگاه خیاطی در روستای انوج با اعتبار ۵۰ میلیون تومان افتتاح شد که برای  ۸ نفر اشتغال زایی کرده است.
وی افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت روستای کهکدان را یکی از دیگر از طرح های افتتاح شده در هشتمین روز است دهه فجر در ملایر عنوان کرد و گفت: این پروژه در راستای طرح تحول سلامت و با اعتباری بالغ و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
فرماندار ملایر افزود: یک واحد پرورش گوسفند داشتی ۲۵۰ رأسی نیز با اعتبار یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان در روستای یونس افتتاح شد.
وی به افتتاح یک واحد بسته بندی سبزیجات و سالاد در شهرک صنعتی سامن اشاره کرد و گفت: برای این پروژه بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که ۴۰۰ میلیون تومان از تسهیلات دولتی بوده است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار