نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. بهمن 1398 - 17:56   |   کد مطلب: 27952
محمد کاظمی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تحولات چشمگیری در روستاها انجام شد و چهره آنها را تغییر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحولات کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: کسانی که پیش از انقلاب در روستاها زندگی می‌کردند به خوبی و وضعیت آن روزها را به یاد دارند.
وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران  تحولات چشمگیری در روستاها انجام شد و چهره روستاها تغییر پیدا کرد و در طول ۴۰ سال نظام همه توان خود را در جهت عمران و آبادانی روستاها به کار گرفت.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی در کشور بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی توجه ویژه به بخش روستایی داشته است و تمامی مسئولین سعی خدمات‌رسانی به این بخش را داشته‌اند.
وی با با اشاره به تحولات بهداشت و درمانی در دوره دهم مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملایر عنوان کرد: پس از سفر آقای هاشمی وزیر وقت بهداشت و درمان کشور به شهرستان ملایر اقدامات بسیاری در راستای بهداشت و درمان شهرستان آغاز شد.
کاظمی افزود: افتتاح دانشکده پیراپزشکی و پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ملایر یکی از اقدامات شاخص در این بخش بود امید است که به سمت و سویی حرکت کرده که دانشگاه کامل پزشکی در شهرستان داشته باشیم.
وی با اشاره به تخصیص ۷۰ میلیارد تومان برای ساخت مراکز بهداشت و درمان و مرکز جامع سلامت در کشور اشاره و بیان کرد: از این میزان اعتبار ۲۳ میلیارد تومان به ملایر تخصیص داده شد و مراکز متعددی در شهرستان راه اندازی شد.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۵۰ میلیارد تومان طرح بهداشت و درمان در شهرستان آماده افتتاح است که به زودی با حضور یکی از مسئولین افتتاح می‌شود.
دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین عنوان کرد: در دوره اخیر مجلس شورای اسلامی انفجار خدمات و توسعه در حوزه بهداشت و درمان رخ داد.
حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه بیان کرد: با توجه به آمایش سرزمینی و جمعیتی ۱۷ درصد از اعتبارات بهداشتی درمانی سهم ملایر بود و ما توانستیم بیش از ۳۳ درصد این منابع را جذب کنیم.
وی با اشاره به جذب مجوزهای ارتقاء اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) بیان کرد: فضای فیزیکی این اورژانس پاسخگوی میزان خدمات و درخواست ها مردم ملایر نبود که امید است به زودی شاهد افتتاح این مرکز باشیم که خود به اندازه یک بیمارستان است.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز  بیمارستان های ملایر به مراکز آموزشی درمانی ارتقا یافته‌اید و همین امر به توسعه زیر ساخت های درمانی شهرستان کمک می کند.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار