فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

19. بهمن 1398 - 17:55   |   کد مطلب: 27951
به مناسبت ایام الله دهه فجر مرکز خدمات جامع سلامت روستای کهکدان ملایر با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 500 میلیون تومان افتتاح شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر در آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستای کهکدان اجرای طرح تحول سلامت را انقلابی در وضعیت بهداشت و درمان دانست و گفت: اجرای طرح تحول سلامت با ساخت ۲۷ خانه بهداشت در ملایر آغاز شد.
محسن ترکاشوند افزود: ساخت ۱۸ مرکز جامع سلامت، چهار پایگاه سلامت، مرکز دندانپزشکی سینا، مرکز غربالگری سرطان بیمارستان مهر و  اورژانس بیمارستان مهر از دیگر اقدامات انجام شده در راستای طرح تحول سلامت در شهرستان ملایر است.
وی با اشاره به آخرین وضعیت اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) بیان کرد: در جدیدترین پیگیری‌ها این مرکز اورژانس به ۲۸ خواب ارتقا پیدا کرده که خود به اندازه یک بیمارستان است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر با بیان اینکه تجهیزات بیمارستانی در شهرستان نیز ارتقاء بسیاری پیدا کرده است، بیان کرد: پد هلیکوپتر بیمارستان امام حسین(ع)، دریافت مجوزهای ساخت بیمارستان خیرسازجوراب نیز در راستای طرح تولد سلامت انجام شده و اقدامات خوبی برای جذب نیروی انسانی و تجهیزات این بیمارستان انجام شده است.
ترکاشوند گفت: بیش از ۵۰ میلیارد تومان پروژه آماده افتتاح  قرار بود با حضور وزیر بهداشت و درمان در ملایر افتتاح شود که از جمله آنها پایگاه فوریت ها و کلینیک ویژه امید بود اما سفر وزیر به مرحله کنسل شد و این طرح‌ها به زودی افتتاح می‌شود.
وی  با اشاره به مهمترین اقدامات انجام گرفته در راستای تجهیز بیمارستان ها و مراکز درمانی شهرستان ملایر بیان کرد: خرید و نصب دستگاه ام آر آی در بیمارستان امام حسین(ع)، تجهیز بخش ۱۰ تخته خوابه ccu بیمارستان امام حسین(ع)، دو دستگاه رادیولوژی دیجیتال و  تجهیز مرکز غربالگری سرطان از جمله مهمترین موارد در این بخش است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت: بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان از محل اجرای طرح تحول سلامت برای شهرستان ملایر اعتبار جذب شده است.
انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار