نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. بهمن 1398 - 18:05   |   کد مطلب: 27942
قدرت الله ولدی گفت: به‌زودی یکی از مقام‌های عالی کشور در استان حاضرشده و پروژه‌های ورزشگاه 5 هزارنفری شهید روحیان و آب‌رسانی شهر ملایر از سد کلان افتتاح و گاوداری 6 هزار رأسی شستا کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ فرماندار ملایر در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه شهرک گلخانه‌ای گنبد ملایر به بهره‌برداری و کلنگ زنی ۷۸  پروژه بااعتباری بالغ‌بر 389 میلیارد تومان در این دهه فجر در ملایر اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها حاصل زحمات تمامی دستگاه‌های اجرایی در شش‌ماهه دوم سال است.

وی افزود: ۴۱ درصد اعتبارات کل پروژه‌های استان مربوط به شهرستان ملایر است که در این شهرستان ۶۱ پروژه بهره‌برداری و 17 پروژه کلنگ زنی می‌شود.
ولدی بیان کرد:در این ایام 34 پروژه در بخش مرکزی، 13 پروژه در بخش سامن، 8 پروژه بخش زند و23  پروژه در بخش جوکار  کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.
وی با اشاره جزئیات کلنگ زنی پروژه گلخانه‌ای گنبد بیان کرد:  این طرح در ۶۸ هکتار بااعتبار پیش‌بینی‌شده ۱۴۰ میلیارد و ۴۱۰ نفر اشتغال‌زایی  اجرایی  می‌شود.
فرماندارملایر به سهم سالیانه 9 هکتاری ساخت گلخانه  ملایر در سند راهبردی استان اشاره کرد و گفت: با همین گلخانه چندین برابر سند راهبردی گلخانه در شهرستان ایجاد می‌شود و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده دهه فجر سال آینده شاهد افتتاح این مجموعه خواهیم بود.
وی با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌های ملایر در ایام دهه فجر بیان کرد: راه‌اندازی تأسیسات جدید در معدن سرمک با 170 میلیارد توکان اعتبار، کلنگ زنی بازارچه صنایع‌دستی سیفیه با  ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار، افتتاح جنگل کار 460 هکتار، مقاوم‌سازی مسکن روستایی ۴۰۵ واحد روستایی بااعتبار 54 میلیارد تومان و بهسازی آسفالت، ابنیه و پل‌های تخریبی در اثر سیل ابتدای سال بااعتبار  ۱۵ میلیارد در ۴ بخش شهرستان ازجمله مهم‌ترین پروژه‌های در این ایام است.
ولدی اجرای پست چهارم شهرک ولیعصر برق باختر بااعتبار 37 میلیاردی تومانی، اجرای خط و کلید خانه برق 60 مگاواتی جوکار بااعتبار 30 میلیارد تومان نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اشاره به برنامه پروژه‌های سال آینده در ملایر بیان کرد: اجرای خط پست 230 کیلووات برق ملایر با 400 میلیارد تومان اعتبار، ساخت و کلنگ زنی مسکن محرومین، مجتمع‌های تجاری شهرداری و اجرای طرح فراز سرشاخه زنی گردو ازجمله  مهم‌ترین این طرح‌ها در سال آینده است.
فرماندارملایر به اصلاح شبکه برق ملایر در آینده‌ای نزدیک اشاره کرد و گفت: شبکه برق ملایر خسارت‌دیده و17 فیدر آن وضعیت بحرانی داشت که امروز 10 فیدر تعویض شده و به‌زودی تکمیل می‌شود که اعتبار 31 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
 وی اجرای پروژه چهار خطه سامن به بروجرد را از دیگر اولویت‌های شهرستان دانست و گفت: این طرح   ۱۴ میلیارد اعتبار نیاز دارد.
ولدی بابیان اینکه توجه به رونق واحدهای تولیدی تعطیل‌شده از اولویت‌های شهرستان است بیان کرد: در راستای همین امر از ۲۰ واحد تملیکی توسط بانک‌ها ۱۶ واحد آن به چرخه تولید بازگشت و ۴واحد نیز به زوی تعیین تکلیف می‌شود.
وی گفت: به‌زودی یکی از مقام‌های عالی کشور در استان حاضرشده و پروژه‌های ورزشگاه 5 هزارنفری شهید روحیان  و آب‌رسانی شهر ملایر از سد کلان افتتاح  و گاوداری 6 هزار رأسی شستا کلنگ زنی می‌شود.
فرماندارملایر با اشاره به جهانی‌شدن مبلمان ملایر گفت: ملایر  تنها شهری از ایران و خاورمیانه که دارای دو ثبت جهانی است.
انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار