نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. بهمن 1398 - 19:01   |   کد مطلب: 27936
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از اهدای تجهیزات کتابخانه‌ای و دیجیتالی به ۱۳ کانون فرهنگی و هنری مساجد ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام طالب ترکاشوند ظهر امروز در مراسم اهدای تجهیزات به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ملایر با اشاره به فعالیت ۷۳ کانون فرهنگی،هنری مساجد در ملایر اظهار کرد: این کانون‌ها شامل کانون‌های شهری و روستایی است.

وی با اشاره به جایگاه مهم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در کشور گفت: تجهیز و پویایی این کانون‌ها باعث جذب بیشتر جوانان و ایجاد برنامه‌های متنوع و پویا در مساجد  است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر افزود: همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور رئیس و مسئول امور مساجد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر تجهیزات کتابخانه‌ای و دیجیتال خریداری شده اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این اداره تحویل شد. 

وی با بیان اینکه برای خرید این تجهیزات ۷۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده تصریح کرد: این تجهیزات شامل کیس و مانیتور، قفسه کتاب، میز و صندلی مطالعه و دوربین عکاسی است و این مبلغ از محل اعتبارات عمرانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان هزینه شده است.

ترکاشوند افزود: این تجهیزات به ۱۳ کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان که فعالیت بیشتری در اجرای برنامه‌های فرهنگی، دینی و مذهبی داشته و نسبت به ثبت اعضا در سامانه بچه‌های مسجد کشور اقدام کرده تحویل شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با تجهیز شدن کانون‌ها که محلی برای حضور جوانان و نوجوانان مسجدی است، شاهد پویا‌تر شدن و فعالیت بیش از پیش این کانون‌ها در مساجد باشیم.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر ضمن تقدیر از حمایت‌های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: این محموله بیشترین کمک‌ها و تجهیزاتی است که طی سال‌های اخیر به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان تعلق گرفته است.

وی اضافه کرد: امیدواریم در آینده شاهد کمک‌های بیشتری برای تجهیز سایر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ملایر باشیم./فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار