نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. بهمن 1398 - 20:28   |   کد مطلب: 27923
هادی سلگی گفت: ۴ هزار دانش آموز ملایری در مسابقات قرآن و عترت در مرحله آموزشگاهی و شهرستانی با هم رقابت کردند.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از شبستان؛ هادی سلگی در حاشیه برگزاری مسابقات قرآن و عترت دانش آموزان در ملایر  ضمن تبریک ایام دهه فجر و‌ آغاز چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی گفت: برگزاری مسابقات قرآن همه ساله  با حضور پر شور  دانش آموزان  برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر، توسعه و ترویج فرهنگ قرآن، عترت و نماز، برگزاری مسابقات گوناگون قرآن، عترت و نماز در سطوح مختلف و نهضت ملی حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم از جمله مهمترین برنامه ها و اولویت های حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش برشمرد و‌افزود : این برنامه ها با جدیت و اهتمام دنبال می شود.

 سلگی در ادامه به برگزاری مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: امسال  در این دوره از مسابقات در مرحله آموزشگاهی و شهرستانی بیش از ۴ هزار نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم باهم به رقابت دارند.

 

وی با بیان اینکه مسابقات قرآنی دانش آموزی در رشته های حفظ ، قرائت ، ترتیل ، اذان ، مداحی ، تفسیر ، نهج البلاغه ، صحیفه سجادیه و احکام  برگزار شد گفت در این دوره از مسابقات در دو بخش خواهران و برادران  دانش آموزان با هم رقابت کردند.  

    مدیر آموزش و پرورش  همچنین به برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان ملایر در روزهای گذشته اشاره کرد و گفت:بیش از 250 نفر از فرهنگیان  در 4 رشته احکام ، نهج البلاغه ، حفظ و قرائت با یکدیگر رقابت کردند که نفرات برتر این مسابقات به مرحله استانی راه یافتند.

 

پایان پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار