نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. بهمن 1398 - 19:07   |   کد مطلب: 27920
همزمان با اولین روز از دهه فجر؛
مجموعه ورزشی طبقاتی فخار در ملایر افتتاح شد
همزمان با اولین روز از دهه فجر مجموعه ورزشی طبقاتی فخار سه ملایر با حضور مسئولین و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد .

به گزارش ملایری‌ها؛ رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در آیین افتتاح مجموعه ورزشی طبقاتی فخار بیان کرد:  این مجموعه مجهز به دستگاههای بدنسازی با برندهای معتبر  و با محیطی بیش از هزار و 200 متر در چهار طبقه در زیربنایی به مساحت  ۳۰۰ متر مربع افتتاح شد.
جمال لطیفی گفت:  اجرای این پروژه بیش از ۶ ماه به طول انجامیده است و  این مجموعه جزء  پنج سالن چهار طبقه در کل کشور می باشد.
 و ی مجموعه ورزشی طبقاتی  فخار  را اولین مجموعه ورزشی طبقاتی در غرب کشور دانست و بیان کرد: با اجرای این پروژه برای  ۱۵ نفر اشتغالزایی شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر  افزود: این مجموعه ورزشی مناسب برای ورزش های بدنسازی، بیلیارد، کیک بوکس، کراس فیت، موی تای، ژیمناستیک، بوکس، ایروبیک پیلاتس  و بادی پمپ است.
 وی به اجرای پروژه توسط بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: برای اجرای این پروژه سعی شده استانداردهای روز در نظر گرفته شده و این مجموعه دارای اتاق سونا، اتاق ماساژ، کافی شاپ، فوتبال دستی، رینگ رزمی و کراس فیت و سالن های بدنسازسی است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار