نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. بهمن 1398 - 10:05   |   کد مطلب: 27915
رئیس اداره کتابخانه های عمومی ملایر با بیان اینکه دو کتاب همزمان با ایام دهه فجر در ملایر رونمایی می‌شود گفت: «عصر شعر انقلاب» در شهرهای ملایر برگزار می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ سید مهدی آخشیک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به فعالیت ۲۲ کتابخانه عمومی در ملایر اظهار کرد: این تعداد کتابخانه شامل ۱۲ باب کتابخانه روستایی و هشت باب کتابخانه شهری است.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۲۰ هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های ملایر موجود است تصریح کرد: بیش از ۱۲ هزار نفر عضو کتابخانه‌های عمومی ملایر هستند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر با اشاره به در پیش رو بودن ایام دهه فجر از اجرای بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه توسط این مجموعه فرهنگی خبر داد و افزود: این برنامه‌ها در کتابخانه‌ها و با همکاری تعدادی از نهادها اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه دو کتاب همزمان با ایام دهه فجر رونمایی می‌شود گفت: یک کتاب در شهر جوکار و یک کتاب نیز در شهر ملایر رونمایی می‌شود.

آخشیک از برگزاری «عصر شعر انقلاب» در شهرهای زنگنه، ازندریان و سامن خبر داد و تصریح کرد: این برنامه با حضور شعرا و علاقمندان برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اجرای دو مسابقه کتاب‌خوانی گفت: مسابقه کتابخوانی از کتاب «خداحافظ سالار» از سردار همدانی و «گناه نابخشودنی» با موضوع فتنه ۸۸ به صورت آنلاین در حال برگزاری است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر از برگزاری نشست کتابخوان با موضوع حوزه انقلاب خبر داد و گفت: بیش از ۱۳۰ تا ۱۴۰ عنوان برنامه در مدارس شامل قصه‌گویی، کتابخوانی، جمع‌خوانی و برنامه‌های نشست کتابخانه مدرسه در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار