نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. بهمن 1398 - 13:42   |   کد مطلب: 27913
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير ، از شناسائي و دستگيري 5 سارق با اقدام پيش دستانه و حضور در صحنه پليس ملاير خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سرهنگ "محمد باقر سلگي " با اعلام اين خبر ، گفت: در راستاي شناسائي و دستگيري مجرمان و سارقان با اجراي چهار طرح ضربتي در نقاط از پيش تعيين شده و حضور در صحنه مامورين شرکت کننده در اين طرح ، تعداد 5 سارق  قبل از اقدام به سرقت شناسائي و دستگير شدند .

وی با اشاره به تشريح نحوه اجراي اين ماموريت ها، عنوان کرد:  ارتباط مامورين کلانتري 11 به دنبال اعلام وقوع يک فقره سرقت منزل و حضور به موقع در صحنه موفق شدند سارق را در حين متواري شدن از محل وقوع سرقت دستگير کنند .

فرمانده انتظامی ملایر  بیان کرد : مامورين کلانتري 12 نيز تعداد دو نفر سارق را در حين سرقت يک دستگاه خودروي پرايد شناسائي و بلافاصله هر دو نفر را دستگير مي کنند.

 وی افزود:  در راستای همین طرح مامورين پاسگاه زمان آباد نيز فردي را در حين سرقت از ساختمان نيمه کاره و مامورين پاسگاه زنگنه نيز فردي را در حين سرقت از اماکن خصوصي دستگير نموده که در اين رابطه ضمن تشکيل پرونده هر 5 متهم تحويل مراجع قضائي شدند .

سرهنگ سلگي تاکید کرد: تلاش مجاهدانه ، هوشمندانه و شبانه روزي حافظان نظم و امنيت در کنار مشارکت فعالانه شهروندان در توليد و حفظ امنيت همچنين حمايت هاي بيدريغ و قاطعانه  دستگاه قضائي از نيروي خدوم انتظامي زمينه نيل به اقتدار روز افزون را در ماموريتهاي پيش رو و محو فرصتهاي ارتکاب جرم فراهم نموده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار