فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

8. بهمن 1398 - 8:42   |   کد مطلب: 27910
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان ملایر از پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه اجرای شبکه خط انتقال آب در روستای «آورزمان» خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛  محمد رضا ترکاشوند  با اشاره به اینکه در ۱۰ ماهه سال جاری اقداماتی در حوزه‌های بهره برداری، رفع حوادث، طرح و توسعه و امور مشترکین انجام شده است، گفت: خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر به مشترکین روستایی از دغدغه‌های مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی است.

وی با بیان اینکه در بازه زمانی یاد شده حفر چاه مکانیکی در روستاهای «واشان» و «زیرابیه» عملیاتی شد، گفت: طی ۱۰ ماهه سال جاری ساخت مخزن و اجرای خط انتقال در روستای نمازگاه و ساخت مخزن ۱۰۰۰ متر مکعبی و اصلاح انشعابات در روستای حسین آباد شاملو نیز امکان پذیر شد.

ترکاشوند در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر چند پروژه نیز در روستاهای تابعه شهرستان ملایر در حال اجراست؛ عنوان کرد: ساخت مخزن یک هزار متر مکعبی و اجرای خط انتقال روستای حسین آباد شاملو هم اکنون با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است ضمن اینکه اجرای شبکه خط انتقال روستای «آورزمان» با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی در دست اجرا است.

وی همچنین بیان کرد: اجرای پروژه ۱۵ کیلومتری خط انتقال در روستاهای علی آباد دمق و حسین آباد هم اکنون در دست انجام است ضمن اینکه طراحی ۴ مجتمع آبرسانی ینگی کند، علی آباد دمق، الفاوت و سد اکباتان نیز در مرحله انتخاب پیمانکار است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان ملایر در خصوص مجموعه اقدامات انجام شده در حوزه رفع حوادث نیز اظهارداشت: در این خصوص در ده ماهه سال جاری هزار و ۸۹۳ مورد نشتی با صرف ۷۱۲ میلیون ریال مرتفع شد.

وی همچنین از فروش ۳۲۹ انشعاب و تعویض ۶۰۵ مورد کنتور معیوب با صرف ۹ میلیارد و ۹۶۰ ملیون ریال در بازه زمانی یاد شده خبر داد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار