نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. بهمن 1398 - 8:42   |   کد مطلب: 27905
نماینده ملایر در مجلس با بیان اینکه بحث مذاکره مجدد با آمریکا ذلت برای شخص ظریف است، گفت: هر کسی این مسیر را طی کند قطعا ساقط خواهد شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات اخیر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه درباره مذاکره مجدد با آمریکا گفت: اصرار و پایبندی دولت به مذاکره با غربی‌ها به حد افراط رسیده است.

وی افزود: اگر دنیا صدای مذاکره جدید با آمریکا را شنید بنا را بر آن بگذارد که این حرف‌ها مربوط به حسن روحانی است نه رئیس‌جمهور اسلامی ایران.

نماینده مردم ملایر در مجلس تصریح کرد:‌ ملت ایران در روزهای پس از ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نشان دادند که چه میزان از ایالات متحده آمریکا منفور هستند.

آزادیخواه با بیان اینکه آمریکایی‌ها به هیچ وجه اهل مذاکره نبوده و منطق آن را هم نمی‌دانند، اظهار داشت:در مذاکرات برجام به همه دنیا ثابت شد که نیت آنها عقب نگه داشتن جمهوری اسلامی ایران از توسعه و پیشرفت و تضعیف سیستم‌های دفاعی و هسته‌ای کشورمان است.

وی گفت: بارها مقام معظم رهبری در طول سال‌های اخیر درباره خدعه و نیرنگ آمریکایی‌ها و غربی‌ها در مذاکرات  هشدار دادند اما متاسفانه اصرار بی‌معنای دولت آقای روحانی بر مبنای مذاکره عجیب است. 

نماینده مردم ملایر در مجلس تصریح کرد: اگر جمهوری اسلامی به توسعه و پیشرفت در دانش صلح‌امیز هسته‌ای ادامه می‌داد اقتدار کشورمان بیش از وضعیت فعلی بود.

آزادیخواه گفت: متاسفانه آقای محمدجواد ظریف در حالی بحث مذاکره مجدد با آمریکا را مطرح می‌کند که خود توسط ایالات متحده تحریم شده و ایالات متحده بارها او را تحقیر کرده است که البته این موضوعات بعد از هزاران بار روی خوش نشان دادن او به آنها بوده است. 

وی گفت: وقتی عاقبت برجام تحریم وزیر خارجه کشورمان و از دست رفتن زمان و سرمایه‌های جمهوری اسلامی و عقب ماندن از قطار توسعه و پیشرفت بوده چه معنایی دارد که دولتمردان بحث مذاکره مجدد را مطرح کنند؟

نماینده مردم ملایر در مجلس خاطرنشان کرد: بحث مذاکره مجدد با آمریکا ذلت است؛ نه برای ملت ایران بلکه برای شخص ظریف.

آزادیخواه گفت: ظریف باید بداند منطقی که او برای مذاکره با غربی‌ها با توصیه حسن روحانی پیش برده است، منطق مدنظر جمهوری اسلامی نبوده است؛‌ ما اهل مذاکره هستیم اما نه با آمریکا.

وی تصریح  کرد: بعد از آنکه آمریکا رسما ترور حاج قاسم سلیمانی را بر عهده گرفته و ایالات متحده یک خونریز سفاک است نشان داد که آخر عاقبت مذاکره آن است و بحث حضور مجدد در میز مذاکره بی‌معناست.

نماینده مردم ملایر در مجلس با تاکید بر اینکه مسیر مذاکره مجدد با آمریکا مسدود است، گفت:‌ هر کسی این مسیر را طی کند قطعا ساقط خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار