نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. بهمن 1398 - 16:58   |   کد مطلب: 27894
مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه انصارالحسین مطرح کرد؛
ایجاد وحدت تشکیلاتی پیام نخستین گردهمایی فعالان فضای مجازی
حسین ربیعی با بیان اینکه ایجاد وحدت رویه ای هوشمندانه و تشکیلاتی در بین فعالان فضای مجازی حول محور شاخصه های رهبر انقلاب پیام نخستین گردهمایی فعالان فضای مجازی بود، گفت: خروجی این بزرگترین رویداد دیجتالی کشور، مهمات اصلی در جنگ نرم است.

به گزارش ملایری‌ها؛  مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) همدان بعدازظهر امروز در اختتامیه نخستین گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج استان همدان، گفت: این همایش در عرصه تولیدات دیجتالی و بازآموزی آموخته های رسانه ای، همزمان در ۳۱ استان کشور برگزار شد.

وی اظهار کرد: مدت زمان برگزاری این گردهمایی را که باید بزرگترین و پرمحتواترین رویداد تولید محتوای دیجیتال کشور قلمداد کرد، ۴۸ ساعت بود و در استان همدان ۱۸ تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 ایجاد وحدت رویه به شکلی هوشمندانه و تشکیلاتی پیام نخستین گردهمایی فعالان فضای مجازی

حسین ربیعی افزود: پیام این رویداد مهم نشان از آن دارد که نیروهای انقلابی فعال در فضای مجازی می توانند با هم افزایی ایجاد شده، زمینه ساز شکست دشمن در جنگ نرم شوند.

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) همدان همچنین گفت: ایجاد وحدت رویه به شکلی هوشمندانه و تشکیلاتی در بین فعالان فضای مجازی حول محور شاخصه های رهبر انقلاب از اهداف اصلی برگزاری این همایش بزرگ بود.

 خروجی بزرگترین رویداد دیجتالی کشور، مهمات اصلی در جنگ فضای مجازی است

وی در ادامه تولید محتوای چندرسانه ای و بازی های موبایلی آن هم از سوی نیروهای انقلابی را در سطحی عالی دانست و عنوان کرد: امروز با قاطعیت اعلام می کنیم که خروجی این رویداد دیجتالی، مهمات اصلی در جنگ فضای مجازی است.

به گزارش عصر همدان؛ نخستین گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج استان همدان همزمان با سراسر کشور طی ۴۸ ساعت در دو بخش ملی و استانی برگزار شد.

در این دوره از رقابت ها فعالان فضای مجازی در بخش کشوری و در حوزه پویانمایی از جمله انیمیشن کوتاه، استاپ موشن، کمیک موشن، کات اوت و موشن گرافیک و نرم افزار تلفن همراه و بازی تحت اندروید با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در بخش استانی نیز فعالان عرصه مجازی همدان در حوزه های تولید کلیپ، نماهنگ، پوستر و عکس نوشت استانی هنر دیجیتالی خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار