نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. بهمن 1398 - 16:57   |   کد مطلب: 27892
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: دریکی از روستاهای نهاوند با همکاری عوامل امدادی و بهداشتی مادر بارداری نجات یافت و به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ مومن علی دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان گفت: پس از بارش برف شدید در نهاوند و بسته شدن راه‌های ارتباطی به‌خصوص در مناطق کوهستانی مشکلی برای یکی از خانم‌های باردار مناطق روستایی بخش خزل ایجاد شد.

وی اظهار داشت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر ایجاد مشکل برای این خانم، هماهنگی‌های لازم با مسئولان راهداری و هلال‌احمر برای نجات جان مادر و فرزند انجام شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند افزود: با تلاش نیروهای راهداری مسیر روستای “دارسیبه” بخش خزل نهاوند بازگشایی شد و آمبولانس برای نجات جان این زن باردار وارد روستا شد.

دارابی گفت: به همت نیروهای فوریت‌های پزشکی و هلال‌احمر اقدامات اولیه انجام شد و این زن باردار برای ادامه سیر مراحل درمان به بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان منتقل شد.

وی بابیان اینکه بازگشایی مسیر روستا در حالت برف و کولاک واقعاً سخت بود، ادامه داد: نیروهای امدادی برای نجات جان این مادر و فرزند کار بسیار بزرگی انجام دادند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: خوشبختانه حال این مادر خوب است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار