فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

5. بهمن 1398 - 9:21   |   کد مطلب: 27888
امام جمعه ملایر نماز جمعه هفته گذشته رهبری سومین یوم الله بعد از تشییع با شکوه حاج قاسم و سیلی محکم به آمریکا در عین الاسد دانست و گفت: اسلام ما را دعوت به استقامت کرده است و به برکت خون حاج قاسم منطقه از حضور دشمنان پاک می شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ امام جمعه ملایر در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر با اشاره به فشارهای وارده به شورای نگهبان در پی عدم تایید صلاحیت برخی داوطلبین انتخابات مجلس گفت: افرادی احساس تکلیف کرده و برای انتخابات ثبت نام کردند اما چرا پس از رد صلاحیت شورای نگهبان را زیر سوال می برد؟

حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر برقراری به عدم تایید صلاحیت تعدادی از نماینده های مجلس کنونی اشاره کرد و افزود:  ۹۰ تن از این ها فساد مالی دارند، آیا کسی که دارای مسائل مبهم مالی است توان رفع مشکلات کشور را دارد؟

با داشتن حضرت زهرا به الگو گیری از غرب نیازی نداریم

وی با اشاره به در پیش بودن حماسه مردم آمل در برابر دشمنان بیان کرد: مردم آمل درسی به همه ما دادند که هر جوان و زن و مرد ایرانی با اعتقاد، اخلاق و ایمانشان سنگری برابر منافقان باشد و همه ایرانیان باید در مقابل هجمه های فرهنگی مقاوم باشند.

خطیب جمعه ملایر تاکید کرد: وقتی ما الگوهایی همچون حضرت زهرا (س) و حضرت معصومه (س) و دستورات اسلام را داریم دیگر نیازی به الگو گیری از غرب را نداریم.

وی به در پیش بودن شهادت حضرت فاطمه (س) اشاره و تصریح کرد: این بانوی گرامی اسلام اولین مدافع ولایت بود و  مراسم شهادت ایشان باشکوه‌تر برگزار شود.

حجت الاسلام برقراری به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مسئولین حج کشور اشاره و بیان کرد: فرصت حج بهترین فرصت برای تبیین مردم سالاری دینی و مقاومت در برابر دشمنان اسلام است.

وی سخنان رهبری در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته تهران را فصل الخطاب و چراغ راه ما دانست و تأکید کرد: تنها راه موفقیت  قوی شدن است و هر کس در هر جایگاه و پستی باید به این مسئله توجه کند که اگر اینگونه شد انقلابی است.

امام جمعه ملایر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همان گونه که رهبری بیان کردند حاج قاسم یک مکتب است و باید افراد در این راه تربیت شوند تا انقلاب ما با قدرت هر چه بیشتر پیش رود.

نماز جمعه هفته گذشته رهبر انقلاب سومین یوم الله است

وی نماز جمعه هفته گذشته رهبری سومین یوم الله بعد از تشییع با شکوه حاج قاسم و سیلی محکم به آمریکا در عین الاسد دانست و گفت:  اسلام  ما را دعوت به استقامت کرده است و به برکت خون حاج قاسم منطقه از حضور دشمنان پاک می شود.

حجت السلام برقراری به حضور یکپارچه ملت عراق در خیابان های این کشور برای خروج نظامیان آمریکایی اشاره و بیان کرد: امروز مردم عراق یکصدا فریاد مرگ بر آمریکا را سر می دهند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری سپاهیان قدس را رزمندگان بدون مرز دانستنند، تاکید کرد: رزمندگان بدون مرز یعنی هر جا مظلومی را ببیند از او دفاع می کند و دین، قوم و قبیله آن برایش تفاوتی ندارد.

خطیب جمعه ملایر در بخش پایانی سخنان خود به اقدام سیاسی کنفدراسیون فوتبال آسیا  اشاره و تأکید کرد: دشمن از همه ابزارها برای فشار حداکثری استفاده می کند و از موضع مسئولین این چهار باشگاه باید تقدیر کرد و باید از مسئولین فدراسیون و وزارت خارجه درخواست که دیپلماسی ورزشی را در پیش گرفته تا در رشته های دیگر شاهد مسئله مشابه این اتفاق نباشیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار