نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. بهمن 1398 - 9:11   |   کد مطلب: 27882
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر خبر داد
برگزاری سوگواره یاس نبوی در۹ بقعه متبرکه شهرستان ملایر
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: در ۹ بقعه متبرکه ملایر برنامه سوگواره یاس نبوی برگزار می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ «پژمان جعفری»  گفت: ایام فاطمیه در ۹ بقیه متبرکه شهرستان برنامه های مختلف  برگزار می‌شود .

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه  شهرستان ملایر افزود : این برنامه ها در  بقاع متبرکه امامزاده عبدالله ملایر ،تکیه حضرت ابوالفضل ،امامزاده ابراهیم طجر سامن ،امامزاده علی اصغر جوکار،امامزاده دختران پیروز ،امامزاده عبدالله و سعید آورزمان، امامزاده عبدالله مهرآباد و امامزاده علی اکبر  کرکان  و امام زاده جعفر روستای قوزان  برگزار می شود.

وی  همچنین از اعزام ۹ مبلغ همزمان با ایام فاطمیه به بقاع متبرکه شهرستان ملایر خبر داد و گفت: این مبلغان شامل دو نفر اعزامی و ۷ نفر مبلغ بومی هستند که برنامه های مختلفی شامل نماز جماعت، پاسخگویی به مسائل دینی  سخنرانی و.....را دارند.

 جعفری همچنین به برگزاری برنامه های سوگواره یاس نبوی   در ایام فاطمیه در بقاع متبرکه شهرستان ملایر اشاره کرد و افزود: برگزاری خیمه معرفت در امامزاده عبدالله ملایر همزمان با ایام فاطمیه شامل مشاوره پاسخگویی به مسائل شرعی و دینی همچنین تبیین زندگی فاطمی از جمله برنامه‌های سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه است.

وی  برگزاری همایش رهروان فاطمی ،گردهمایی بانوان ولایی با هدف تبیین اندیشه های حضرت فاطمه س ،برگزاری سخنرانی و مداحی،برنامه هایی  با همکاری آموزش و پرورش   با حضور دانش آموزاندو.. از دیگر برنامه‌های سوگواره یاس نبوی در ایام فاطمیه دانست.

 وی همچنین با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن از افزود:هر شب جمعه تا ۲۲ بهمن  محفل انس با قرآن با حضور فعالان قرآنی و اقشار مختلف در مقبره  سیف الدوله برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر  گفت: ما هدفمان این است که بیشتر برنامه ها را به سمتی ببریم که دانش آموزان حضور داشته باشند و در راستای عمل کردن گام دوم انقلاب خواهد بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار