نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. دى 1398 - 9:08   |   کد مطلب: 27875
مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با سپاه و بسیج دانش آموزی، تمام توان و ظرفیت آموزش و پرورش را به منظور اعزام دانش آموزان شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور به کار می گیریم.

به گزارش ملایری‌ها؛ هادی سلگی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ۱۲ بهمن ماه ۳۵۲ نفر از دانش آموزان شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند، اظهار کرد: امروزه خطر توطئه های دشمنان به منظور تضعیف نظام جمهوری اسلامی بیش از پیش جامعه اسلامی را تهدید می کند بنابراین با توجه به اثرگذاری مثبت اردوی راهیان نور، رفع موانع و مشکلات برگزاری این اردو لازم است و عزم ملی و فرهنگ جهادی همگان در این زمینه را می طلبد.

وی افزود: اگر در خانواده ها این نیاز ایجاد شود که حضور دانش آموزان در اردوی راهیان نور موجب تربیت دینی و مذهبی آنها می شود، استقبال بیشتری نسبت این حرکت فرهنگی صورت می گیرد.

سلگی ادامه داد: یکی از مهمترین نیازهای یک نظام، انسجام نیروهای همفکر از لحاظ عده و عده است که این امر به خوبی در مناطق سرزمین نور قابل مشاهده بوده و در حقیقت این جمع مردم که به برکت شهدا در مناطق عملیاتی حضور می یابند، بسیج مردمی با هدفی مشترک تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور امری برای رسیدن به همدلی و همزبانی است، خاطرنشان کرد: هنگامی که مردم با اختلافات ظاهری کنار هم جمع شوند، این شهدا هستند که خودنمایی می کنند و این اختلافات را تبدیل به انسجام کرده و زائران همدل و همزبان می شوند.

مدیر اداره آموزش و پرورش ملایر تصریح کرد: راهیان نور روحیه انقلابی را به وجود آورده و تقویت می کند، روحیه ای که نیاز امروز ماست، روحیه ای که دیروز در شهدا بود و ما امروز با حضور در محل عروج شهدا آن را هدیه می گیریم.

سلگی در بخش دیگری با بیان اینکه اهمیت ویژه به ارتقای کیفیت آموزشی در مناطق محروم نشان از وجدان کاری معلمان دارد، گفت: از روند اجرای طرح رویش ۲ در مناطق مختلف روستایی بازدید کرده ایم.

وی با تقدیر از همکارانی که به صورت داوطلبانه در امر آموزش به دانش آموزان مشارکت دارند، خاطرنشان کرد: معلمانی که بدون هیچ چشمداشتی با حضور در مناطق روستایی نسبت به آموزش دانش آموزان مناطق محروم و روستایی اهتمام دارند، اجر معنوی بسیاری برای خود ذخیره می کنند.  

مدیر اداره آموزش و پرورش ملایر یادآور شد: طرح رویش ۲ در ادامه طرح رویش۱ که در مدارس شهر اجرا می شد، این بار ویژه مدارس روستایی و مناطق محروم به ترتیب اولویت اجرا می شود.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار