نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. دى 1398 - 17:10   |   کد مطلب: 27857
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشستی که همراه با فرماندار ویژه ملایر با ‏قربانعلی سعادت، رئیس هیئت مدیره هلدینگ صنایع عمومی تأمین اجتماعی(شستا) داشتیم، مجوز ‏دامداری ۳۰۰۰ رأسی به ۶۰۰۰ رأسی تغییر کرد.‏

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: با توجه به اینکه مجوز این طرح به ۳۰۰۰ رأسی کاهش یافته بود، در این نشست با اجرای طرح دامداری ۶۰۰۰ رأسی شامل ۱۲ هزار گله، موافقت شد.

وی اظهار کرد: در نشست دیروز ضمن ارائه توضیحاتی توسط بنده و فرماندار ملایر، مقرر شد ۸۰ هکتار زمین برای اجرای این دامداری ۶۰۰۰ رأسی درنظر گرفته شود همچنین شرکت شستا ۱۳۰ میلیارد تومان برای این طرح سرمایه گذاری می کند.

آزادیخواه با بیان اینکه با اتمام و افتتاح این پروژه برای ۳۰۰ نفر در شهرستان ملایر اشتغال ایجاد می شود، افزود: این طرح بزرگ در دهه فجر یا قبل از پایان سال کلنگ زنی می شود.

وی با بیان اینکه شرکت شستا همچنین طرح دامداری را در رزن نیز در دست اقدام دارد، گفت: در جلسه گذشته که با حضور استاندار همدان و مدیرعامل شستا داشتیم، پس از ارائه توضیحات لازم، مدیرعامل شستا پذیرفت که دامداری ۶۰۰۰ رأسی در ملایر نیز اجرا شود.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت در ادامه از تخصیص بودجه برای مجتمع های آبرسانی و بازسازی پل های آسیب دیده روستاهای ملایر در نشست نمایندگان این شهرستان و معاون سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد و یادآور شد: در نشست با دکتر عدل، معاونت فنی، امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور مسائل مختلف شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در پایان گفت: اجرای پروژه‌های مجتمع‌های آبرسانی و بازسازی و نوسازی پل‌های تخریب شده و آسیب‌ دیده روستاهای بخش‌های زند و سامن در سیلاب‌های اخیر از محورهای این جلسه بود که تصمیمات مقتضی پیرامون رفع مشکلات جاری و تسریع در فرآیندهای کنونی اتخاذ و دستورات لازم به مسئولان مربوطه ابلاغ شد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار