نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. دى 1398 - 7:53   |   کد مطلب: 27856
مسوول روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور ۵۰۰ نفر از جامعه قرآنی ملایر در بزرگداشت شهید سردار سلیمانی خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ رامین غلامی از برگزاری مراسم سوگواری یاس نبوی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان همزمان با صبح روز شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد و اظهار کرد: این مراسم چهارشنبه ۹ بهمن ماه در امامزادگان و بقاع متبرکه استان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی به برگزاری محفل انس با قرآن کریم در ملایر به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: این محافل انس با قران کریم با حضور ۵۰۰ نفر از جامعه قرآنی ملایر تا چهلم سردار شهید به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

مسوول روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه هر شب جمعه در  مقبره مرحوم سیف‌الدوله با حضور قاریان مطرح این محفل برقرار خواهد بود خاطرنشان کرد:  مراسم پایانی در ایام‌الله دهه فجر با حضور یکی از قاریان بین‌المللی و تراز اول با یک برنامه شاخص کشوری برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در این محافل علاوه بر تلاوت قران کریم توسط قاریان، در هر برنامه یک مفسر این کتاب الهی در خصوص آیات قرآن مرتبط با مفاهیمی همچون فرهنگ شهید و شهادت، جهاد و آموزه‌های دینی و نیز شخصیت سردار سلیمانی و خدمات ارزنده و ارزشمند ایشان سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار