نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. دى 1398 - 8:26   |   کد مطلب: 27850
محمد عظیم خدایاری گفت: به‌ پاس قدردانی مجموعه دانشگاهی ملایر از زحمات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر به نام این شهید بزرگوار مزین می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را اشتباهی استراتژیک از طرف امریکا دانست و اظهار کرد: بر اساس نظرسنجی‌ها سپهبد سلیمانی یکی از افراد محبوب در بین جهان اسلام و مسلمانان بوده است.

وی وحدت بیشتر در بین جوامع اسلامی را از ثمرات خون حاج قاسم دانست و گفت: امروز نگاه‌ها بیشتر به‌سوی جبهه مقاومت متمرکزشده است و مردم جهان به‌خوبی خروش و تشییع باشکوه حاج قاسم و ابومهدی المهندس را در کشور ایران و عراق دیدند.

خدایاری گسترش جبهه مقاومت و تکثیر فرهنگ مقاومت در بین جوانان به‌ویژه دانشجویان را از دیگر ثمرات شهادت حاج قاسم سلیمانی عنوان و تأکید کرد: اتحاد یکپارچه در جبهه مقاومت درنهایت باعث خروج نیروهای تروریست آمریکایی از منطقه می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر با اشاره به نقش سپهبد سلیمانی در مبارزه با داعش در سوریه و عراق تصریح کرد: تروریست‌های داعشی در برنامه‌ی خود تشکیل دولت مشترک در شام و عراق را داشتند که اگر حضور سردار سلیمانی و مدافعان حرم نبود قطعاً این اتفاق می افتاد و تروریست‌های تکفیری به اهداف پلید خود دست‌ می یافتند.

خدایاری با اشاره به اقدامات سردار سلیمانی در جنگ با داعش بیان کرد: مشاهده حضور دلسوزانه این سپهبد شهید در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، راز بزرگ محبوبیت این شهید در بین مسلمانان است.

وی گفت: ترور این شهید باعث اندوه بسیاری در جبهه مقاومت شده است،اما این اندوه مانع ادامه راهش نخواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر خاطرنشان کرد:حضور میلیونی و بی‌نظیر مردم ایران اسلامی در تشییع این شهید جبهه مقاومت، ابتدا نشان‌ دهنده‌ی این بود که این مردم در هیچ شرایطی پشت ولایت‌فقیه را خالی نخواهند کرد و پیام بعدی این حضور درخواست مردم برای انتقام سخت از آمریکای جنایت‌کار است.

خدایاری با اشاره به پاسخ کوبنده بامداد پاسداران انقلاب به تروریست‌های آمریکایی گفت:این اول راه است و اگر بازهم آمریکا بخواهد به تهدیدهای خصمانه خود ادامه بدهد همان‌گونه که سید حسن نصرالله در سخنرانی خود بیان کردند،عمودی می آیند ولی افقی می روند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر تأکید کرد:خواسته مردم، دانشجویان و دانشگاهیان این است که پاسداران این مرز و بوم تا زمانی که انتقام خون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گرفته نشده است با تروریست‌های آمریکایی مقابله کنند.

وی گفت: به‌پاس قدردانی مجموعه دانشگاهی ملایر از زحمات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای تأمین امنیت این مرزوبوم ساختمان اداری این دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر به نام این شهید بزرگوار مزین خواهد شد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار