نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. دى 1398 - 19:23   |   کد مطلب: 27838
امام‌جمعه ملایر در مراسم پاسداشت یاد و نام سردار سلیمانی:
انتقام سخت درخواست همه مردم/ حاج قاسم یک تفکر ناب است
حجت‌الاسلام‌ محمدباقر برقراری گفت: امروز همه مردم در مراسم تشییع و یادبود حاج قاسم در سراسر کشور آمده‌اند که از دست‌اندرکاران درخواست کنند تا انتقامی سخت از قاتلان حاج قاسم بگیرند.

به گزارش ملایری‌ها؛ امام‌جمعه ملایر در تجمع بزرگ مردم ملایر در یادبود شهید سپهبد قاسم سلیمانی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی این شهید والا مقام اظهار کرد: سردار سلیمانی حافظ امنیت همه ما و پشتیبان مردم و مظلومان بود.

وی به سخنان وزیر بهداشت درباره پیگیری‌های این سردار برای حل مشکلات دارو اشاره و بیان کرد: در این چهل سال دشمن جرئت نکرد به سردار سلیمانی نزدیک شود و بزدلانه و کوردلانه با پهپاد خودرو حاج قاسم را مورد هدف قرارداد.

 

حجت‌الاسلام برقراری ‌این اقدام آمریکا را ضعف دشمن دانست و تأکید کرد: حاج قاسم گلی از گلستان تربیت ولایت‌فقیه است.

وی به حضور پرشور مردم در مراسم‌های حاج قاسم در سراسر کشور اشاره و تأکید کرد: امروز همه مردم آمده‌اند که از دست‌اندرکاران درخواست کنند تا انتقامی سخت از قاتلان حاج قاسم بگیرند.

امام‌جمعه ملایر گفت: انتقام خون حاج قاسم فقط در عرصه نظامی و امنیتی نیست و اگر نظام مقدس جمهوری تا به امروز صبر کرده برای این است که پیکرش در امنیت کامل دفن شود.

وی تأکید کرد: انتقامی از جنس انتقام مختار ثقفی باید از دشمنان گرفته شود نه انتقام از جنس توابین و باید آمریکاییان بساط خود را با این انتقام سخت، از منطقه غرب آسیا جمع کنند و ریشه‌کن شوند.

حجت‌الاسلام برقراری بیان کرد: کشورهای عرب مرتجع منطقه که امریکا پایگاه نظامی در آن دارد باید بدانند اگر کوچک‌ترین حرکتی علیه ایران صورت گیرد آن کشور هم با خاک یکسان خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارزش کفش حاج قاسم از ترامپ بیشتر بود، اظهار کرد: از مسئولین می‌خواهیم که همه به نوای ملکوتی رهبر انقلاب که فرمودند انتقام سخت می‌گیریم پایبند باشند.

امام‌جمعه ملایر به برگزاری جلسه صلح هرمز اشاره کرد و گفت: انتظار نداشتیم جلسه صلح هرمز برگزار و از صلح حرف شده شود آن‌ هم در شرایطی که پیکر حاج قاسم را هنوز دفن نکردیم و انتقام خونش را نگرفته‌ایم.

 

وی تأکید کرد: مالکیت تنگه هرمز به کشور مال تعلق دارد و در این تنگه از هرکسی غلطی سر بزند باید منتظر فروریختن خشم مسئولین بر سرش باشد.

حجت‌الاسلام برقراری ولایت مداری و جهادی عمل کردن را از مهم‌ترین ویژگی حاج قاسم عنوان کرد و عنوان کرد: هر کس در هر جای کشور مسئولیتی دارد، حاج قاسم را الگوی خود قرار دهد و جهادی عمل کند.

وی گرفتن انتقام راهبردی را از دیگر وظایف ملت و مسئولین در قبال خون حاج قاسم عنوان و تأکید کرد: تحریم کالای خارجی و آمریکایی نمونه‌ای از انتقام راهبردی است.
وی گفت: در مدارس، حوزه‌ها و دانشگاه‌ها باید تفکر حاج قاسم تدریس شود، چراکه حاج قاسم یک فرد نبوده بلکه یک تفکر بود و باید به‌عنوان مواد درسی در کتب دانش آموزان گنجانده شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار