نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. دى 1398 - 11:17   |   کد مطلب: 27820
حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه با بیان اینکه دشمن با شهادت حاج قاسم سلیمانی به دنبال کور کردن روحیه مقاومت است گفت: دشمنان باید بدانند که سردارسلیمانی یک تفکر است و این تفکر در دل تمام جوانان ما خلاصه می شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ملایری‌ها  با تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: خبر شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس، معاون شعبی و جمعی از همراهان آنان به معنای واقعی ملت ایران را عزادار کرد.

وی افزود: خبر شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نه تنها ایرانیان بلکه قلب مردم سوریه، یمن، لبنان، عراق و تمامی ملت‌های آزاده را به درد آورد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام این خبر توسط پنتاگون تصریح کرد: طبق اعلام پنتاگون شهادت سردار سلیمانی به دستور شخص ترامپ انجام شده و این بهترین سند بر مظلومیت جریان انقلاب و انقلابیون ایران اسلامی و برترین دلیل بر حمایت آمریکا از تروریست است.

وی تاکید کرد: آمریکا با این اقدام نشان داد که از هیچ حرکتی برای ایجاد ناامنی و خونریزی مردم مظلوم در سراسر دنیا کوتاهی نمی کند و وقت آن رسیده که ملت ها علیه استکبار منسجم شوند‌.

آزادی خواه گفت: دولتمردان کشورهای اسلامی باید به خود بیایند و به این نتیجه برسند که آمریکا اگر بتواند از هیچ اقدامی علیه کشورهای اسلامی کوتاهی نخواهد کرد.

وی بیان کرد: شهادت حاج قاسم و همراهان وی جریان مقاومت و فرزندان سپاه قدس را مصمم تر خواهد کرد که با عزمی راسخ برای مبارزه با استکبار قدم بردارند و راه این شهید ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن با شهادت حاج قاسم سلیمانی به دنبال کور کردن روحیه مقاومت است گفت: دشمنان باید بدانند که سردارسلیمانی یک تفکر  است و این تفکر در دل تمام جوانان ما خلاصه می شود.

وی افزود: اگر آمریکا می‌خواهد این تفکر را از بین ببرد باید با ۸۰ میلیون ایرانی بجنگد.

آزادی خواه شهادت حاج قاسم را شکستی برای آمریکا دانست و گفت: این قول را به  مردم عراق و سوریه خواهیم داد که راه سردار سلیمانی ادامه خواهد داشت و انتقام سخت از دشمنان خواهیم گرفت.

وی تاکید کرد: آن تفکری که در داخل کشور به دنبال مذاکره و ایجاد ارتباط با آمریکا هستند باید بدانند و متوجه شوند که نهایت منطق آمریکا در سحرگاه ۱۳ دی ماه با شهادت حاج قاسم آشکار شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در پایان با تسلیت شهادت حاج قاسم محضر رهبر انقلاب و مردم ایران اسلامی تاکید کرد: تنها راه برای نجات کشور مبارزه با استبداد و استکبار است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار