نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. دى 1398 - 8:38   |   کد مطلب: 27805
رئیس دانشگاه آزاد ملایر خبر داد
تحصیل 192 دانشجو در دانشکده پیراپزشکی واحد ملایر
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر گفت: دانشکده پیراپزشکی واحد ملایر از بهمن ۹۶ اقدام به ایجاد دو رشته اتاق عمل و پرستاری نموده در حال حاظر ۱۹۲ دانشجو در حال تحصیل در این دانشکده هستند.

محمد عظیم خدایاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر در گفت و گو با خبرنگار ملایری‌ها  با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر از بهمن ۹۶ اقدام به ایجاد دو رشته اتاق عمل و پرستاری نموده است، اظهار کرد: در حال حاظر ۱۹۲ دانشجو در حال تحصیل در دانشکده پیراپزشکی ما هستند و در فضایی مجهز بالغ بر ۴ هزار متر مربع دانشجویان مشغول تحصیل هستند.

وی گفت: برای دوره های کارآموزی این دانشجویان با بیمارستان های فعال شهرستان تفاهم نامه امضا شده است که حاصل آن بهره برداری هرچه بیشتر دانشجویان از تجهیزات و اساتید مستقر در این بیمارستان ها است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر به بازخورد های مسئولین و شهروندان در رابطه با دانشکده پیراپزشکی ملایر اشاره کرد و گفت:  امیدواریم بتوانیم با استفاده از تمام ظرفیت ها نیروی انسانی داری مهارت و سواد کافی را تحویل مجموعه درمانی جامعه بدهیم.

وی گفت:  ماموریت دانشگاه در بحث آموزش و تحویل نیروی انسانی مورد نیاز مجموعه درمانی جامعه را به بهترین شکل است.

خدایاری به جذب ۳ نفر عضو هیئت علمی برای دانشکده پیراپزشکی ملایر اشاره و بیان کرد: افزودن اعضای هیئت علمی از بنامه های پیشرو این دانشکده است.

وی گفت:سعی شده است برای تدریس دانشجویان رشته پرستاری و اتاق عمل از بهترین اساتید سطح استان استفاده بشود تا دانشجویان بتوانند بیشتر بهره برداری را از این اساتید داشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر افزودن رشته های دانشگاهی را از برنامه ای مهم این دانشکده عنوان و تاکید کرد: توسعه رشته های مرتبط با این دانشکده از مهم ترین برنامه های تحصیلی این واحد است و هم اکنون چندین پرونده درخواست ایجاد رشته های جدید در وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در حال بررسی است.

وی گفت: با توجه به اینکه فارغ التحصیلان رشته های پرستاری و اتاق عمل با سلامت انسان ها و مردم ارتباط مستقیم داشته سعی شده هیچ گونه کم بودی در تمامی موارد از جمله تامین کتاب ها،تجهیزات آموزشی،تجهیزات آزمایشگاهی و‌... نداشته باشیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار