نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. دى 1398 - 8:21   |   کد مطلب: 27788
فرمانده انتظامي شهرستان "ملاير" از کشف ششصدميليون ريال انواع لوازم خانگي قاچاق توسط پليس ملاير خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمدباقر سلگي فرمانده انتظامي شهرستان "ملاير" با اعلام اين خبر، افزود: در راستاي مبارزه جدي با ورود انواع کالاي قاچاق به شهرستان ملاير ، مامورين مبارزه با جرائم اقتصادي  ضمن گشت زني در محورهاي مواصلاتي منتهي به شهرستان به يک دستگاه خودروي سواري پژو به رانندگي يک نفر مشکوک شده که ضمن هماهنگي با دستگاه قضائي  به منظور بررسي قانوني و دقيق تر اين  خودرو را متوقف مي‌نمايند .
وی گفت: در همين ارتباط با بازرسي از اين خودرو تعداد  2 دستگاه کولر و ماشين لباسشويي خارجي   فاقد محوزجمعا به ارزش تقريبي یکصد میلیون ريال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامي شهرستان "ملاير"  بیان کرد:  در ماموريتي ديگر مامورين مبارزه با جرائم اقتصادي در ايست و بازرسي حرم آباد به يک دستگاه خودروي نيسان  به رانندگي يک نفر مشکوک شده که بلافاصله با هماهنگي لازم و قانوني نسبت به متوقف نمودن اين خودرو نيز اقدام کردند.

وی افزود:  در بازرسي از این خودرو تعد اد2 دستگاه يخچال دوقلو و تعداد 2 دستگاه تلويزيون 55 اينچ  فاقد محوزجمعا به ارزش تقريبي 500 میلیون يال را کشف و ضبط مي‌کنند که ضمن تشکيل پرونده هر دو متهم تحويل مراجع قضائي شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير گفت: برخورد قاطعانه  با انواع کالاي قاچاق اولويت محوري پليس در ماموريتهاي محوله در سال جاري به منظور حمايت همه جانبه از اقتصاد بومي و ملي بوده و  با جديت ماموريت خطير در دستور کار قرار خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار