پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

7. دى 1398 - 8:24   |   کد مطلب: 27783
کارشناس مسئول واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر :
برگزاری سالانه بیش از یکصد جلسه آموزش قرآن در ملایر
کارشناس مسئول واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر گفت: سالانه بیش از یکصد جلسه آموزشی قرآن توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ «ایرج یارمحمدی»   با اشاره به فعالیت های واحد قرآنی اداره تبلیغات تبلیغات اسلامی ملایر گفت: در طول سال بیش از یکصد دوره آموزش قرآنی در بخش‌های مختلف شامل ٬تجوید ٬صوت و لحن تفسیر کلاس‌های آموزشی و ....... توسط واحد قرآنی این اداره برگزار می‌شود .

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به اینکه ۳۰۰ مربی دارای مدرک از دارالقران کشور شهرستان ملایر وجود دارد گفت:این مربیان دوره های آموزشی را گذرانده و تعدادی از آنها نیز در مراکز قرآنی شهرستان فعالیت دارند.

 وی از فعالیت ۴موسسه قرآنی در شهر ملایر و ۲۶ خانه قرآنی شهری و روستایی شامل ۱۱ خانه شهری و ۱۵ خانه قرآنی روستایی در  ابن شهرستان خبر داد و افزود: در این مراکز قرآنی قرآن آموزان دوره های مختلف قرآنی را فرا می‌گیرند.

یارمحمدی گفت: یکی از مشکلات واحد های قرآنی کمبود اعتبارات است و از خیران و نیکوکاران خواست تا نماید بیشتری از برنامه های قرآنی در شهرستان داشته باشند.

وی از برگزاری جشنواره  کودک و نوجوان همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب در رشته های مختلف برای سنین کودک و نوجوان خبر داد و تصریح کرد: همچنین مسابقه قرآن صاعد نیز امسال همزمان با ایام دهه فجر برای افراد بالای ۱۲ سال برگزار می شود که علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به سایت مثانی یا مراجعه حضوری به اداره تبلیغات اسلامی ملایر از نحوه شرکت در مسابقه اطلاع پیدا کنند.

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار