نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. دى 1398 - 8:03   |   کد مطلب: 27769
فرمانده نیروی انتظامی ملایر خبر داد؛
کشف 124 گرم مواد مخدر گل و دستگيري 4 متهم در ملاير
فرمانده انتظامي شهرستان "ملاير" ، از کشف 124 گرم مواد مخدر گل و دستگيري 4 متهم در ملايرخبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سرهنگ "محمد باقر سلگي" با اعلام اين خبر ، افزود : در راستاي شناسائي و برخورد جدي با توزيع کنندگان مواد مخدر گل که جوانان اين شهرستان را در معرض خطر نابودي و مرگ قرار داده است ، طي انجام کار اطلاعاتي دقيق و هماهنگي با دستگاه قضائي و اجراي طرح پاکسازي در چند نقطه آلوده  و از پيش تعيين شده ، اين توفيقات حاصل شد.

وی گفت:  در همين ارتباط  مامورين پاسگاه انتظامي مهدويه در يکي از روستاهاي حوزه استحفاظي بر اساس اطلاعات مکتسبه متوجه توزيع مواد مخدر گل توسط فردي شده که با شناسائي مخفيگاه وي در يک عمليات ضربتي اين متهم  را دستگير نموده و مقدار 120 گرم مواد مخدر گل و نيم گرم ماده مخدر هروئين و 5 عدد آلات استعمال پايپ را در اين محل کشف کردند.

 فرمانده انتظامي شهرستان "ملاير" بیانکرد: در ادامه اجراي اين طرح مامورين کلانتري 11نيز  با انجام کار اطلاعاتي و عملياتي منسجم دو نفر از اوباش ملاير را که موجب سلب آرامش مردم شده بودند را طي دو عمليات مقتدرانه و غافلگيرانه زمين گير نموده و مقاديري مواد مخدر شيشه و هروئين  را از نامبردگان کشف کردند.

ویافزود:در ماموريتي مشابه نيز مامورين پاسگاه سامن در بازرسي از منزل يکي از توزيع کنندگان مواد مخدر صنعتي مقدار يک گرم و 60 سانت هروئين و 20 سانت مواد مخدر شيشه را کشف نمودند که ضمن تشکيل پرونده هر چهار متهم تحويل مراجع قضائي شدند.
رئيس پليس ملاير در ادامه سخنان خود ضمن تقدير از حمايتهاي موثر دستگاه قضائي و اقشار مختلف مردم در مبارزه با مواد مخدر و با اشاره به اينکه شهروندان فهيم و فرهيخته ملايري آگاه باشند که مواد مخدر گل هيچ پروتکل درماني ندارد و لازم است نسبت به مراقبت بيشتر از فرزندان خود اهتمام لازم را داشته باشند.

سلگی گفت: بلاي خانمانسوز مواد مخدر و خصوصاً مواد مخدر صنعتي و توهم زا يک تهديد بسيار جدي و نابودگر  در متلاشي نمودن  کانون گرم خانواده و از بين بردن سلامت جسمي و روحي نسل جوان ما  محسوب مي شود و پليس ملاير در ميدان مبارزه با اين طاعون قرن و مقابله بي امان با سوداگران مرگ در آمادگي کامل اطلاعاتي و عملياتي به سر مي برد.

 

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار