نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. دى 1398 - 8:34   |   کد مطلب: 27759
رئیس اوقاف ملایر خبر داد
اطعام دهی یک‌هزار ملایری در شب یلدا
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: در راستای نیت واقفان خیراندیش ملایری یک هزار نفر از نیازمندان ملایر همزمان با شب یلدا اطعام دهی می‌شوند.

به گزارش ملایری‌ها؛«پژمان جعفری»   گفت: مرحوم سیف الدوله بزرگترین واقف ملایر است که یکی از نیات مرحوم سیف الدوله اطعام دهی و روضه خوانی است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۳۰ هزار نفر با هزینه ۴۵۰ میلیون تومان از محل موقوفات این واقف در ملایر اطعام دهی شدند.

وی همچنین توزیع ۱۵ میلیون تومان اقلام بهداشتی در پنجاه مدرسه ملایر در آذر ماه امسال را از  دیگر اقدامات اوقاف و امور خیریه ملایر در راستای نیت واقف دانست و گفت: تعمیر و تجهیز مدارس، توزیع بسته های مهر تحصیلی و کمک هزینه تحصیلی برای دانش‌آموزان نیازمند از دیگر اقدامات انجام شده در راستای اجرای نیت این واقف خیر اندیش بوده است. 

جعفری در ادامه از توزیع ۲۰۰ بسته حمایتی در شب یلدا در بین نیازمندان ملایر خبر داد و گفت: این بسته‌ها در راستای  اجرای امینانه نیت واقفان خیراندیش مرحوم سیف الدوله و مرحوم شمس الدوله روستای جوزان انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد :همچنین در راستای نیت این واقفان تعداد یک هزار نفر از نیازمندان شهرستان با هزینه‌ای بالغ بر ۳۵ میلیون تومان در شب یلدا استان دهی می‌شوند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار