نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. آذر 1398 - 14:20   |   کد مطلب: 27752
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر گفت: هر اندازه حوزه و دانشگاه در توسعه علمی، فکری و معنوی جامعه با هم در ارتباط بوده و وحدت داشته باشند کشور پیشرفت می‌کند.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمد عظیم خدایاری در مراسم ویژه هفته پژوهش و سالروز وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر با اشاره به فرازی از زندگی شهید آیت‌الله مفتح اظهار داشت: روز وحدت حوزه و دانشگاه به مناسبت بزرگداشت شهید مفتح نام‌گذاری شده است که در آذرماه ۱۳۵۸ به شهادت رسید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر با اشاره به سخنانی از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری درباره وحدت دانشگاه و حوزه تأکید کرد: هنگامی‌که سخنان این دو بزرگوار داریم، درمی‌یابیم که هرگاه حوزه و دانشگاه در توسعه علمی، فکری و معنوی جامعه با هم در ارتباط بوده و وحدت داشته باشند کشور پیشرفت می‌کند.

وی افزود: رهبری نیز در این باره تأکیدات فراوانی داشته‌اند و هر چه این دو نهاد با هم تعامل داشته باشند قطعاً خواستگاه نظرات اثرگذاری در جامعه می‌شود.

خدایاری با اشاره به نقش حوزه و دانشگاه در تبیین گام دوم انقلاب بیان کرد: نقش این دو نهاد در گفتمان سازی در بیانیه گام دوم انقلاب و حرکت به این سمت بسیار مثمر ثمر است.

وی افزود: دانشگاه و حوزه علمیه وظیفه داشته در راستای انجام دستورات رهبری حرکت کنند و باید به سمتی که به تمدن نوین اسلامی برسیم حرکت کنیم چرا که کشور ما پرچم‌دار حرکت به سمت اسلام ناب محمدی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار