نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. آذر 1398 - 9:20   |   کد مطلب: 27751
مدیر آموزش و پرورش ملایر خبر داد
برگزاری سالانه ۲۵۰گفتمان دینی در مدارس ملایر
مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت: سالانه ۲۵۰مورد گفتمان دینی در مدارس ملایر برگزار می شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ هادی سلگی گفت : گفتمان های دینی با هدف معرفت افزایی بین دانش آموزان و آشنایی آنان با معارف دینی ، اجتماعی و فرهنگی در بین مدارس برگزار می‌‌شود.

    مدیر آموزش و پرورش ملایر افزود : در این گفتمان ها اهتمام به نماز ،شکل دهی به هویت و شخصیت دانش آموزان اهمیت عفاف و حجاب و مقاومت در برابر آسیب های اجتماعی مدنظر بوده است.

    وی  اظهارداشت : سالانه بیش از 250 گفتمان دینی در مدارس شهرستان برگزار می شود که فرصت ارزشمندی برای تربیت و رفع شبهات جوانان است.
سلگی همچنین به اجرای طرح رویش در مدارس ملایر اشاره کرد و گفت: طرح رویش 2 در ادامه طرح رویش 1 که در مدارس شهر اجرا می شد ، ویژه مدارس روستایی و مناطق محروم اجرا می شود.

    وی افزود: در طرح رویش 2 یک تیم ، متشکل از فرهنگیان اداری واحد آموزش و آموزگاران توانمند به صورت داوطلبانه به مدارس روستایی و مناطق محروم اعزام می شوند و به صورت ویژه مباحث آموزشی را با دانش آموزان مرور می کنند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح با هدف ارتقاء کیفیت آموزشی در مناطق محروم و روستایی که مشکلات بیشتر و امکانات کمتری دارند ؛ به صورت ابتکاری وتوسط حوزه آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان ملایر، تدوین شده و در دستور کار قرارگرفته است.

    مدیر آموزش وپرورش ملایر افزود: اولین مرحله این طرح در روستای توسکین اجرا و به ترتیب اولویت نیز در سایر مدارس روستایی اجرایی خواهد شد/شبستان

 

پایان پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار