نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. آذر 1398 - 8:39   |   کد مطلب: 27713
مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شهرستان ملایر گفت: انجمن حمایت زندانیان ملایر به منظور رشد و ارتقای شخصیت فرزندان زندانیان برای نخستین بار در سطح کشور با مساعدت مالی خانواده خیّر "عبدالکریم احمدی" برای برگزاری "جشنواره مهمانی لبخند" نسبت به خرید کتاب قصه و ۶۵ عدد کارت هدیه و ۶۵ عدد اسباب بازی مناسب با سن و جنسیت فرزندان زندانیان ملایر اقدام کرد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حسین عباس‌آبادی در گفت و گو با ایسنا، افزود: در مراسم جشنی که با حضور مسئولان استانی و شهرستان و جمع کثیری از خیرین با اجرای عروسک گردانی، تئاتر و موسیقی در سالن ارشاد برگزار شد و مرضیه اقبال پور، هماهنگ کننده انجمن های استان مطالبی تربیتی و آموزشی را برای خانواده زندانیان توضیح داد.

وی اظهار کرد: خانواده زندانیان برای رشد و نمو فرزندان، ملزم به استفاده از مهدکودک ها، مؤسسه های قرآنی و قرار گرفتن در اجتماع کودکان همسن خود هستند همچنین به مادران توصیه می کنیم با توجه به امکانات انجمن و کمک خیرین و ایجاد محیط سالم و آرام در خانه، فرزندانی با روح و روان سالم تربیت کنند.

عباس آبادی خاطرنشان کرد: در این مراسم همایون بوالحسنی، معاون دادستان در اجرای احکام با مرخصی سه روزه پدران این فرزندان موافقت کرد و در پایان به فرزندان زندانیان حاضر در مراسم همراه با توزیع کارت هدیه، وسایل بازی و کتاب قصه اهدا شد.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان ملایر در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: خانواده زندانیان در معرض آسیب های اجتماعی و بزهکاری قرار دارند و ما تلاش می کنیم در این دوره های آموزشی شیوه های مواجهه این خانواده ها با آسیب های اجتماعی را آموزش دهیم.

وی با بیان اینکه حساب زندانی از خانواده او جداست و نباید به این خانواده ها در نبود سرپرست خانواده بی توجهی شود، یادآور شد: افزایش درآمد خانواده های زندانیان و بروز خلاقیت و توانمندی های آنان با استفاده از امکانات مراکز فنی و حرفه ای باید در دستور کار قرار گیرد.

عباس آبادی با تأکید بر اینکه همگرایی دستگاه های دولتی به منظور استفاده از ظرفیت انجمن حمایت از زندانیان به عنوان یک سازمان مردم نهاد ضروری است، خاطرنشان کرد: با توجه به نقشی که این انجمن در کاهش آسیب های اجتماعی دارد، باید اقدامات پیشگیرانه در این زمینه صورت گیرد تا جامعه، متحمل هزینه های آسیب های اجتماعی نشود.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار