نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. آذر 1398 - 17:34   |   کد مطلب: 27670
فرمانده یگان‌های امنیتی لشکر انصارالحسین(ع) یادواره‌ها را تلنگری برای یادآوری رشادت‌های افرادی است که جانشان را برای ما فدا کردند عنوان کرد و گفت: شهدا این پیام را گذاشتند که نکند در زمان صلح ولایتتان را تنها بگذارید و این وصیت ۹۹ درصد شهدا است.

به گزارش ملایری‌ها؛ سیدرضا موسوی فرمانده یگان‌های امنیتی لشگر انصارالحسین(ع) استان همدان شامگاه یکشنبه در سومین یادواره شهدای اصناف ملایر و در مسجد حاج قاسم با اشاره به سخنانی از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری درباره بسیج اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ابرقدرت‌های جهان از هیچ کاری فروگذار نشده و انواع مشکلات را پیش پای انقلاب ما گذاشتند

وی افزود: شرق و غرب در ابتدای انقلاب جنگی جهانی با حضور ۵۷ کشور جهان علیه ایران راه انداختند و رژیم بعث را تا بن دندان مسلح کردند تا در برابر تفکر بسیجی بایستند.

فرمانده یگان‌های امنیتی لشکر انصارالحسین(ع) استان همدان به نقش بسیجیان و تفکر بسیجی در دوران جنگ تحمیلی اشاره و بیان کرد: بسیجیان با سن پایین ‌کارهای بزرگی انجام داده و بالاترین سرمایه زندگی‌شان یعنی جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و به شهادت رسیدند.

موسوی به ادامه نقشه‌های شوم دشمنان پس از پایان جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: دشمنان برجام، قطعنامه و سندهای مختلف را برای مقابله با نظام اسلامی ایران به راه انداخت اما با ایستادگی مردم همراه شد.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور تأکید کرد: طرح اغتشاش سازمان‌دهی و برنامه‌ریزی‌شده بود تا کشور را به آشوب بکشند که رهبر ما با یک سخنرانی تمان نقشه‌های آنان را نقش بر آب می‌سازد.

وی یادواره‌ها را تلنگری برای یادآوری رشادت‌های افرادی است که جانشان را برای ما فدا کردند عنوان کرد و گفت: شهدا این پیام را گذاشتند که نکند در زمان صلح ولایتتان را تنها بگذارید و این وصیت ۹۹ درصد شهدا است.

فرمانده یگان‌های امنیتی لشکر انصارالحسین(ع) استان همدان به وصیت‌نامه شهید همدانی اشاره کرد و گفت: این شهید والامقام به تبعیت از ولایت و حجاب برای همه تأکید داشته است.

وی تأکید کرد: اگر دشمن امروز فقط از راه دور سخن گفته و ما را تهدید می‌کند اما کاری نمی‌تواند انجام دهد برای این است که هنوز صدای سیلی دوران جنگ تحمیلی در گوشش است.

موسوی گفت: در اغتشاشات اخیر در ۲۴ ساعت تمان نقشه‌های بزرگ دشمنان نقش بر آب شد و فتنه خوابید و باید حواسمان باشد تا دوباره فریب فتنه‌های جدید را نخوریم.

وی گفت: باید مراقب بود سند ۲۰۳۰ دیگری امضا شود و یا آب خوردن مردم را به برجام ربط داده شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار