نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. آذر 1398 - 17:30   |   کد مطلب: 27668
دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان ملایر گفت: برنامه‌های چهارمین اجلاس شهرستانی نماز در تمامی مدارس شهرستان این برگزارشده و هدف اصلی این دوره دانش‌آموز محوری بوده است.

به گزارش ملایری‌ها؛  حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی بیات دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان ملایر پیش از ظهر امروز در چهارمین اجلاس شهرستانی  نماز در دانشگاه پیام نور اظهار داشت: چهارمین اجلاس شهرستانی نماز با موضوع نماز و مدرسه برگزار می‌شود.

وی افزود: این اجلاس در راستای بیست و هشتمین دوره اجلاس سراسر نماز در سراسر کشور برگزارشده که در به همین دلیل در چهار سال گذشته اجلاس شهرستانی با موضوع کشوری برگزارشده است.

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان ملایر با اشاره به موضوعات اجلاس نماز شهرستان بیان کرد: اولین اجلاس شهرستانی نماز با موضوع "نماز و آسیب‌های اجتماعی" برگزار شد.

وی گفت: "نماز و فضای مجازی " موضوع دومین اجلاس شهرستانی نماز و "نماز و شیوه‌های دعوت به نماز" موضوع سومین اجلاس شهرستانی نماز در شهرستان بوده است.

حجت‌الاسلام به مهم‌ترین برنامه‌های این دوره اجلاس شهرستانی نماز در شهرستان اشاره کرد و گفت: برنامه‌های این دوره اجلاس در تمامی مدارس شهرستان این برگزارشده و هدف اصلی این دوره دانش‌آموز محوری بوده است.

وی به حضور طلبه‌های خواهر و برادر در مدارس شهرستان اشاره کرد و افزود: 30 طلبه خواهر در مدارس دخترانه و 40 نفر از روحانیون و طلاب برادر نیز مدارس پسرانه حضورداشته  و اقامه نماز جماعت می‌کنند.

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان ملایر به برپایی نماز جماعت در 42 اداره شهرستان اشاره کرد و گفت: در 23 خوابگاه دانشجویی هم نماز جماعت اقامه می‌شود.

وی به وضعیت اقامه نماز جماعت در مساجد شهرستان اشاره کرد و گفت: در 30 مسجد  شهرستان نماز جماعت در سه وعده اقامه می‌شود.

حجت‌الاسلام بیات افزود: در 140 مسجد نماز جماعت مغرب و عشا اقامه‌شده و در 10 مسجد هم در دو وعده نماز جماعت اقامه می‌شود.

گفتنی است، در پایان این اجلاس از مدارس برگزیده، خادم یاران نماز، مربی برتر طرح امین و روحانیون برتر تجلیل شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار