نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. آذر 1398 - 8:22   |   کد مطلب: 27665
نماینده مردم ملایر گفت: سرکرده‌های آشوب‌گران در شهرهای مختلف از قبیل شیراز، اهواز، اسلامشهر، تهران و شهریار دستگیر شدند که عمدتا وابسته به جریان‌های سعودی بودند.

به گزارش ملایری‌ها؛ احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به ایجاد اغتشاشات در کشور پس از گرانی بنزین اشاره کرد و گفت: کشور ما کشوری است که می‌شود همه امور آن را به آسانی کنترل کرد ؛ چرا که ما امروز در موضع ضعف نیستیم، بلکه در جایگاه قدرت قرار داریم.

وی در ادامه افزود: علی‌رغم اینکه کشور ما مورد هجمه بیگانگان است، اما نیروهای امینتی و اطلاعاتی ما آنقدر توانمند هستند که توانستند آشوبگران و اغتشاشگران را به راحتی کنترل کنند و به لطف خدا این اتفاق در کمترین زمان اتفاق افتاد.

آمریکا باید پاسخگوی خون ریخته شده نیروهای نظامی و شهدای در  مسیر ایجاد امنیت باشد

نماینده مردم ملایر تصریح کرد: اگر مستبدین و مستکبرین چشم بسته خود را باز کنند خواهند دید که اغتشاشات آبان‌ماه 98 نسبت به دی ماه 88 چه میزان بهتر و با هزینه کمتر بساط اغتشاشگران جمع شد؛ علی‌رغم اینکه بیگانگان هزینه‌های هنگفتی را برای ایجاد اغتشاش در کشور خرج کردند و این یعنی اقتدار مضاعف جمهوری اسلامی ایران نسبت به ده سال گذشته است که این مسئله را همه دنیا متوجه شدند.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: اگر چه ما انتظارمان از دولت این بود که با تدبیر بهتری بحث حامل‌های انرژی را دنبال می‌کردند و راه‌های گوناگونی هم در این رابطه وجود داشت؛ قطعا اگر از ظرفیت کارشناسی مجلس استفاده می‌کردند، هم اینکه رضایتمندی مردم بالا می‌رفت و هم اینکه آشوب‌ها یا اتفاق نمی‌افتاد و یا اینکه کمتر از این بود، اما الان آنچیزی که مهم است، بایستی دستمریزاد گفت به نیروهای امنیتی که توانستند به بهترین شکل ممکن بساط این آشوب‌ها را جمع کنند و امروز دنیا متوجه شد که جمهوری اسلامی ایران در مسیر توسعه و پیشرفت است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: آمریکا که منادی توسعه یافتگی و دموکراسی سیاسی است، باید پاسخگوی خون ریخته شده نیروهای نظامی و شهدای در این مسیر باشد.

 وی به افراد دستگیر شده در اغتشاشات و همچنین وابستگی آنها به بیگانگان اشاره و تاکید کرد: سرکرده‌های آشوب‌گران در شهرهای مختلف از قبیل شیراز، اهواز، اسلامشهر، تهران و شهریار دستگیر شدند که عمدتا وابسته به جریان‌های سعودی بودند./

دیدگاه شما

آخرین اخبار