نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. آذر 1398 - 8:37   |   کد مطلب: 27652
رئیس ارشاد ملایر خبر داد؛
برگزاری نمایشگاه کتاب در ملایر
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی نمایشگاهی با ۴۰ هزار جلد کتاب مختلف کتاب در ملایر برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین طالب ترکاشوند در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کتاب در ملایر اظهار داشت: به مناسبت هفته کتاب نمایشگاه کتاب در ملایر برگزار شد.

وی افزود: این نمایشگاه با همکاری اداره ارشاد اسلامی ملایر، شهرداری و آموزش و پرورش در ساختمان کوروش در خیابان شهید رجایی ملایر برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با اشاره به مدت‌زمان این نمایشگاه بیان کرد: نمایشگاه کتاب ملایر از ۲۴ آبان الی ۲۴ آذر و به مدت یک ماه برپا شده است.

وی ساعت مراجعه این نمایشگاه را از ۸ صبح تا ۲۳ شب عنوان کرد و گفت: در این نمایشگاه در بیشتر موضوعات کتاب موجود است.

حجت‌الاسلام ترکاشوند افزود: در این نمایشگاه بیش از ۱۵۰۰ عنوان کتاب در غالب ۴۰ هزار جلد در اختیار علاقه‌مندان به کتاب قرارگرفته است.

وی با اشاره به مهم‌ترین موضوعات کتاب‌های این نمایشگاه بیان کرد: موضوعات دینی، مذهبی، ادبیانت، کودک و نوجوان، علوم اجتماعی، روانشناسی، هنر و تاریخ ازجمله کتاب‌های این نمایشگاه است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر به تخفیف ۵۰ درصدی عرضه کتاب در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در راستای دسترسی هر چه بیشتر مردم ملایر به کتاب پدر موضوعات مختلف این نمایشگاه برپاشده است.

وی تأکید کرد: ترویج هر چه بیشتر فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه کتاب در ملایر است و علاقه‌مندان کتاب‌خوانی می‌توانند از این فرصت برای بهره‌مندی از موضوعات مختلف کتاب، از این نمایشگاه استفاده کنند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار