نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. آبان 1398 - 8:48   |   کد مطلب: 27635
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر گفت: گزارش‌های مردمی به سامانه ۱۲۴ به‌صورت آنلاین دریافت شده است و به‌سرعت دستور پیگیری داده‌شده و با متخلفین برخورد می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ کامران زنگنه، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر در جلسه ستاد تنظیم و کنترل بازار ملایر در فرمانداری این شهر اظهار داشت: پس از بالا رفتن قیمت بنزین و طبق دستور  فرماندار شهرستان ملایر جلسه تنظیم بازار به‌صورت هفتگی برگزار می‌شود.

وی به برگزاری نشستی با اتاق اصناف و اتحادیه‌های مختلف صنفی در روز اول افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و گفت: با وحدت و همدلی اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی بازار فروش و توزیع شهر به‌صورت شبانه‌روزی رصد می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر به فعالیت ۱۰ اکیپ رسمی بازرسی اصناف اشاره کرد و گفت: همه پرسنل نیز در سطح شهر حضورداشته  هر اتحادیه نیز خود یک بازرس دارد و همه در بازار حضورداشته و صحبت‌های لازم را با مردم انجام داده تا شفاف‌سازی کامل انجام شود.

وی به فعالیت شبانه روزی سامانه ۱۲۴ اشاره کرد و گفت: این سامانه از ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح تا ۲۴ شب آماده دریافت گزارش‌های مردم از گران‌فروش است.

زنگنه افزود: گزارش‌های مردمی به‌صورت آنلاین دریافت شده به‌سرعت دستور پیگیری داده‌شده و با متخلفین برخورد می‌شود.

وی تأکید کرد: ذخیره‌سازی کالاهای اساسی طبق روال عادی در حال انجام است و تنها مشکل خرید عمده‌فروشان است که از جانب مرکز است  و در این زمینه نگرانی‌هایی وجود دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر وضعیت آژانس‌های را نیز یکی دیگر از نگرانی‌ها عنوان کرد و گفت: جلساتی با آژانس‌های مسافربری برگزارشده تا مشکلات آنان نیز برطرف شود.

وی افزود: برای دریافت سهمیه آژانس‌های مسافربری نیز لیست‌ راننده‌های  هر آژانس از مدیر آن درخواست شده  تا سهمیه در نظر گرفته‌شده ز طرف دولت به آنان تعلق گیرد.

زنگنه به رفع مشکل دریافت سهمیه گاز مایع شهرستان با پیگیری‌های فرماندار اشاره کرد و گفت: یک واحد متخلف گاز مایع را باقیمت بالاتر از قیمت مصوب عرضه کرده و به هشدارها نیز توجه نداشته که درخواست پلمپ آن داده‌شده است.

وی گفت: یکی دیگر از مشکلات بحث حمل بار و بخصوص میوه و تره‌بار است که قیمت کرایه بین‌شهری را بالابرده‌اند  نیازمند بررسی است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار