نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. آبان 1398 - 8:46   |   کد مطلب: 27626
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اکنون زمان مناسبی برای گران کردن قیمت بنزین نبود گفت: تصمیم دولت یک اقدام غیر کارشناسی و خلاف قانونگذاری کشور بود و تعداد قابل توجهی از نمایندگان طرح سه فوریتی را امضا کرده اند که در صورتی که رای آورد در دستور کار مجلس قرار می گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس در گفت و گو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به افزایش قیمت بنزین اظهار داشت: اکنون زمان مناسبی برای گران کردن قیمت بنزین نبود و تصمیم دولت یک اقدام غیر کارشناسی و خلاف قانونگذاری کشور بود.

وی افزود: با توجه به شرایط بحرانی. وضعیت ارز در کشور و تورم غیرقابل انکار مردم درگیر مشکلات معیشتی هستند و گرفتاری های زیادی دارند  که این زمان وقت خوبی برای گرانی ۳۰۰ درصدی بنزین نبود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گران کردن بنزین را در شرایط کنونی را بدون هیچ توجیه اجتماعی دانست و بیان کرد: جای تعجب است دولت که خود مجری قانون است چرا مسیر قانونی را برای گران کردن بنزین رعایت نکرده است و از مسیر خلاف حرکت کرده است.

وی افزود: اگر قرار بود بنزین گران شود هر چند با مصوبه شورای عالی اقتصادی سران سه قوه، دولت باید این مسئله را در لایحه بودجه سال ۹۹ گنجانده و از مجلس شورای اسلامی آن را گذر داده تا قانون شود.

حجت الاسلام آزادی خواه تاکید کرد: دولت بدون اعتنایی به مجلس شورای اسلامی و نظرخواهی از نمایندگان این اقدام را انجام داد و مردم از این نگران هستند که چرا وکلای انها از این مسئله بی خبر هستند.

وی با اشاره به امضای طرح سه فوریتی توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای بازگشت قیمت بنزین بیان کرد: تعداد قابل توجهی از نمایندگان این طرح سه فوریتی را امضا کرده اند که این طرح در صحن یکشنبه اعلام وصول شده و در صورتی که رای آورد در دستور کار مجلس قرار می گیرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر نماینده های مجلس علی الخصوص جمعی از نمایندگان که خودشان را نماینده دولت می دانند همت کرده و این بار ثابت کنند که نمایندخ ملت هستند قیمت بنزین بازگردانده شده و اعتراض های مردم را به آرامش تبدیل می کند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار