نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. آبان 1398 - 13:12   |   کد مطلب: 27604
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایرگفت: ۷۴ راهدار این شهرستان در طرح زمستانی به مردم خدمات رسانی خواهند کرد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سید اسماعیل صفوی زاده، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر با اشاره به اینکه طرح زمستانی این اداره از آذر امسال شروع  و تا فروردین سال آینده ادامه دارد افزود:  در طرح زمستانی ۴۱ دستگاه وسیله نقلیه سبک و سنگین با ۷۴ نیروی انسانی اداری، اجرایی و حجمی در ۵ راهدارخانه محور‌های این شهرستان فعالیت خواهند داشت.

او از خریداری ۴ هزار تن ماسه و نمک برای طرح زمستانی امسال خبر داد و افزود: این میزان ماسه و نمک در راهدارخانه‌ها دپو شده و در حال حاضر نیز ماشین‌آلات در راهدارخانه‌ها مستقر هستند و نیرو‌های ما نیز در آماده خدمات رسانی به مردم خواهند بود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ملایر با بیان اینکه هدف‌گذاری ما رفع مشکلات محور‌های مواصلاتی شهرستان است گفت: تاکنون ۴ هزار متر از روکش آسفالت و لکه گیری حوزه ملایر ـ اراک انجام شده و هدف گذاری ما این است که تا انتهای حوزه لکه‌گیری انجام شود.

صفوی زاده  با بیان اینکه کل این محور حدود ۳۰ کیلومتراست، ادامه داد: در حوزه راه‌های روستایی نیز کار‌های زیادی انجام شده است.

او  گفت: آسفالت و لکه گیری محور قوزان ـ شریف‌آباد نیز از برنامه‌های در حال اقدام است و محور حسین‌آباد ـ زیرآبیه انجام شده و هدف ما این است بتوانیم تا پایان سال ۱۱ روستا را داشته باشیم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ملایر با اشاره به سایر اقدامات این اداره اضافه کرد: بازسازی پل هزارجریب با مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان از اعتبارات در حال انجام است .

صفوی زاده  با بیان اینکه با توجه به سیل و خسارات ناشی از آن در ابتدای امسال اقدامات زیادی برای رفع خسارات انجام شد گفت: اکثر اقدامات و پاکسازی پل‌ها انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ملایر با اشاره به اینکه لایروبی و شانه سازی ۹۰ درصد از پل‌ها را از دیگر اقدامات این اداره عنوان کرد و گفت: در تعدادی از روستا‌ها شانه سازی پل تا پایان سال انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار