نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. آبان 1398 - 17:01   |   کد مطلب: 27586
دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ملایر گفت: ورزشگاه ۵ هزارنفری شهرستان ملایر یک پروژه ملی و استانی که ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای آن اعتبار در نظر گرفته‌شده است و هنوز اقدامی برای آن نشده است و باید پیگیری شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ شورای اداری و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ملایر پیش از شهر امروز در فرمانداری این شهر برگزار شد و ایرج کریمی دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ملایر آخرین وضعیت تخصیص اعتبارات شهرستان ملایر را اعلام کرد.

کریمی در این جلسه  اظهار داشت: اعتبارات جذب‌شده شهرستان طبق آخرین بررسی‌های انجام‌شده تاکنون ۶۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده است.
وی افزود: این اعتبارات شامل پروژه‌های ملی استانی شده، سرمایه استانی از محل درآمد نفت و گاز، توازن و ماده ۱۰ قانون ملی و سایر ردیف‌های متفرقه است .

وی گفت: از محل استانی ۵۰ درصد استانی ۵۰ درصد، توازن ۳۰ درصد و نفت و گاز ۱۰ درصد به استان ابلاغ‌شده و به‌تبع آن دستگی‌های اجرایی آن را درافت کرده‌اند اما برخی دستگاه‌ها هنوز اقدامی نکرده‌اند.

دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ملایر با اشاره به نام اسامی دستگاه‌های اجرایی که اقدامی هنوز برای دریافت این اعتبارات انجام نداده‌اند تصریح کرد:تا این تاریخ دستگاه‌های که مراجعه کرده  و اعتبارات به آنان تخصیص داده‌شده است میانگین تخصیص شهرستان به ۱۸ درصد رسیده است و اگر دستگاه‌های دیگر مراجعه کنند این سرجمع به ۲۵ درصد می‌رسد.

وی  افزود: دستگاه‌های اوقاف و امور خیریه، گمرک، بسیج سازندگی، آموزش فنی حرفه‌ای، کتابخانه‌ها، نوسازی مدارس، هلال‌احمر، بنیاد مسکن، امور عشایری، جهاد کشاورزی، شرکت برق ، شرکت شهرک‌های صنعتی، راهداری و ورزش و جوانان دستگاه‌هایی هستند که اقدامی برای تخصیص نکرده‌اند.

پس از سخنان دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان ملایر ادارت نامبرده شده در خصوص وضعیت عدم اقدام برای تخصیص اعتبارات صحبت های لازم را انجام داده و بحث تبادل موافقت نامه ها را مشکل اصلی در موضوع اعلام کردند.

اما نکته جالب توجه درباره عدم اقدام برای تخصیص ورزشگاه ۵ هزار نفری ملایر بود و کریمی در این باره بیان کرد: ورزشگاه ۵ هزار نفری شهرستان ملایر یک پروژه ملی و استانی که ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای آن در نظر گرفته شده است و هنوز اقدامی برای آن نشده است و باید پیگیری شود.

با صحبت های دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان ملایر بازهم جای خالی رئیس اداره ورزش و جوانان بیش از پیش حس می شود و اگر پیگیری برای تخصیص بودجه بین ورزشگاه نشود باید سال ها دیگری نیز منتظر افتتاح آن باشیم.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار