نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. آبان 1398 - 16:58   |   کد مطلب: 27585
فرماندار ملایر گفت: از مدیر استانی راه و شهرسازی گلایه‌مند هستم که به امضا و تعهدات خودش در خصوص ملایر پایبند نبوده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ قدرت الله ولدی، فرماندار ملایر پیش از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان ملایر در فرمانداری این شهر با گلایه از برخی مدیران استانی اظهار داشت: در بحث راه و شهرسازی حمایت از مدیر شهرستانی دارم ولی از مدیر استانی آقای ربانی بسیار گلایه‌مند هستم چراکه شهرستان ملایر حقش بیشتر از این‌ها است.

وی گفت: بر اساس قول و قرار انجام‌شده و بر اساس سند و توافقات و حضور وزیر در شهرستان انجام‌شده قرار بود تا هفته دولت جاده سامن به بروجرد تعیین تکلیف شود و ایشان هم قول دادند و پس‌ از آن یک ماه هم اضافه شد قرار شد تا پایان مهر تمام شود اما تا امروز آبان ماه در جاده سامن به سمت بروجرد که قرار بود ۹ کیلومتر انجام شود باید گفت چه اقدامی شده است.

فرماندار ملایر تأکید کرد: آیا سزاوار است که مردمی که در شهرستان زندگی، اهالی آن منطقه و مسافرانی که از این جاده تردد می‌کنند حادثه برایشان پیش آید.

وی افزود: در جاده آورزمان به نهاوند با همه مشکلات اقدامات خوبی ۸ کیلومتر آن در ایام اربعین زیر بار رفت و یا در راه آهن ملایر به همدان به‌خوبی کار انجام می‌شود اما در مسیر سامن به بروجرد اقدامی انجام نمی‌شود.

ولدی افزود: در محور ملایر اراک و در بخش روستای جوراب نیز بحث تملک حل‌شده است و هنوز کلنگ آن به زمین نشده است و این سزاوار شهرستان ملایر نیست.

وی تأکید کرد: این عدم رسیدگی‌ها خسارات مالی و معنوی و جانی داشته و از مدیر استانی راه و شهرسازی گلایه‌مند هستم که به امضای خودش و تعهداتش پایبند نبوده است.

فرماندار ملایر با گلایه از شرکت پخش فراورده‌های نفتی بیان کرد: ه سهمیه گاز مایع ملایر در ۲۴ ساعت ۲۰ تن گاز مایع است اما اکنون ۱۰ تن داده می‌شود.

وی افزود: در ایام شیره‌پزی برای تأمین گاز مایع شهرستان با مشکل مواجه شد و اکنون نیز برای ایزوگام کاری با توجه به فصل سرما مشکل‌داریم و درخواست داشته که سهمیه لازم به مردم شهرستان داده شود.

وی به سرقت پست برق دکل تلویزیونی زنگنه اشاره کرد و گفت: ۱۵ روز است که پست زنگنه سرقت شده است و دراین‌باره باید صداوسیما اقدام مؤثری انجام دهد و باعث نشوند که مردم به سمتی هدایت‌شده که از ماهواره استفاده کنند و اگر چندین بار سرقت شده است باید تصمیم صحیح برای آن اتخاذ شود.

ولدی به کیفیت نان نیز اشاره و به توجه بیشتر مسئولین مربوطه این امر تأکید کرد و گفت: کیفیت نان پایین می‌آید که باید جدی گرفته شود چراکه نان فوت غالب مردم است و مسئولین به این مسئله توجه داشته باشند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات بیان کرد: ۱۰ آذرماه به‌صورت رسمی روند ثبت‌نام از داوطلبین آغاز می‌شود حضور گسترده مردم و مشارکت حداکثری مهم‌ترین رویکرد ما در انتخابات است.

فرماندار ملایر افزود: انتظار ما این است که امسال بالای ۷۰ درصد مشارکت داشته باشیم و مسئولین باید در این راستا اقدام کنند به سمتی حرکت کنیم که دشمن مأیوس شود.

وی قانون‌مداری و رعایت اصل بی‌طرفی را مهم‌ترین رویکرد مسئولین دولتی عنوان کرد و گفت: ما بر اساس قانون ورود پیداکرده و قانون فصل الخطاب ما خواهد بود و ملاک عمل و کسی است که مردم به آن رأی دهند.

فرماندار ملایر حضور حداکثری مردم پای صندوق ای رأی را نشان‌دهنده انسجام ملی عنوان کرد و گفت: به‌تمامی کسانی که قصد حضور در عرصه نامزدی انتخابات را دارند توجه به خطوط قرمز توصیه می‌شود.

وی افزود: بحث قومیتی، مطالبات افراطی تقسیمات مناطق و منابع مالی سه خط قرمز در انتخابات هستند و هرکسی ک در این سه بخش از خطوط قرمز عبور کند با وی برخورد می‌شود.

ولدی گفت: کمیته پیشگیری نیز در قوه قضاییه به دستور رئیس این قوه تشکیل‌شده است و در هیئت نظارت نیز به این مسائل توجه دارد.

وی گفت: انتخابات هزینه دارد ولی هزینه‌های غیرمعقول و ورود پول‌های مشکوک در انتخابات و هزینه‌های خارج از عرف خط قرمز است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار