نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. آبان 1398 - 9:00   |   کد مطلب: 27582
معاون خدمات شهری شهرداری ملایر گفت: در راستای کنترل آب‌های خروجی بارندگی ۸۰۰ سرویس لجن از کانال فاضلاب ناسیونال جابه‌جا شد.

 مجتبی داوری معاون خدمات شهری شهرداری ملایر در گفتگو با خبرنگار ملایری‌ها  با اشاره به اقدامات شهرداری ملایر در راستای بارندگی‌های اخیر در این شهر اظهار داشت: با توجه اعلام بارندگی نیروهای شهرداری در آمادگی به سر برده و ۶۰ نفر از کارکنان در محل کار آماده بودند.

 وی به تقسیم‌بندی نیروهای شهرداری قبل از بارندگی اشاره کرد و گفت: با شروع بارندگی‌ها هرکدام از همکاران در محل استقرار حضورداشته و سعی شد که کمترین خسارت در شهر داشته باشیم.

 داوری افزود: با توجه به‌ بررسی‌های انجام‌شده در مکان‌هایی که پیش‌بینی می‌شد با شروع بارندگی مشکل وجود داشته باشد علاوه بر توزیع کیسه‌شن جداول و پل‌ها نیز تمیز شد.

وی به رفع گرفتگی‌های متعدد در شهر اشاره کرد و تصریح کرد: با توجه به اینکه ملایر از سمت بالا ورودی آب بارندگی دارد و سرعت انتقال ضایعات بالاست و آب‌گرفتگی‌های زیادی پیش‌آمده که توسط همکاران رفع شد مگر در مکان‌هایی که مشکل ساختاری وجود دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری ملایر افزود: در مکان‌هایی مانند سه‌راه امیرکبیر و یا میدان انقلاب مشکل ساختاری داشته و در هنگام بارندگی با آب‌گرفتگی مواجه می‌شوند که برای رفع این مشکل نیاز به کارهای عمرانی است.

 وی به احداث یک کانال در چهارراه فاطمه اشاره کرد و گفت: با احداث این کانال آب‌های حاصل از بارندگی به کانال‌های خارج از شهر هدایت می‌شوند.

وی تأکید کرد: نیروهای شهرداری در آمادگی کامل برای برندگان احتمالی قرار دارند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار