نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. آبان 1398 - 9:31   |   کد مطلب: 27575
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر گفت: امروز طی تماس تلفنی یکی از ‏شهروندان با سامانه ۱۲۵، بروز تصادف شدید و برخورد دو دستگاه خودروی تاکسی شهری و ‏خودروی شخصی پیکان در حوالی بهشت هاجر گزارش شد.‏

به گزارش ملایری‌ها؛ حسین روستایی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: به محض اطلاع سریعاً یک دستگاه خودروی امدادونجات با تجهیزات کامل همراه نیروهای امدادگر سازمان به محل اعلام شده حرکت کردند و به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی مشاهده شد که دو خودروی ذکر شده به طور شدید با هم برخورد کرده اند.

وی با بیان اینکه به منظور جلوگیری از انفجار، امدادگران  نسبت به قطع سر باطری خودروهای اقدام کردند، اظهارکرد: در این حادثه به کسی صدمه جانی نرسیده فقط مقداری جراحات جزئی به سر نشین راننده هر دو خودرو وارد شده که برای مداوا به بیمارستان انتقال یافتند.

سرپرست سازمان آتش نشانی ملایر در ادامه با بیان اینکه در آبان ماه عملیات های گوناگونی از قبیل اطفای حریق و امداد نجات و ... در مرکز شهر و حاشیه شهر داشته ایم، خاطرنشان کرد: ۱۳ مورد آبکشی از اماکن تجاری و مسکونی و یک مورد اطفای حریق مراکز ورزشی، انجام شد.

روستایی به انجام چهارمورد عملیاتت حفاظت ایمنی و رهایی سه مورد حیوانات محبوس شده، اشاره کرد و گفت: اطفای سه مورد حریق مسکونی و اطفای دو مورد حریق کارگاه، اجرای چهار مورد مانور و ... از جمله عمکرد آیان ماه این سازمان است.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار