نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. آبان 1398 - 8:39   |   کد مطلب: 27569
اقدام اخیر معاون سیاسی وزارت کشور در استانداری همدان که به نام گردهمایی معتمدین و اقشار استان برگزار شد، نمونه ای از سوء استفاده وقیحانه از امکانات، منابع و مناصب ملی در راستای اهداف شخصی و جناحی است.

به گزارش ملایری‌ها؛ گروه‌های مختلف انقلابی طی بیانیه‌ای نسبت به اتفاقات جلسه  اخیر گردهمایی معتمدین و اقشار استان در استانداری همدان واکنش نشان دادند.

در این بیانیه آمده است: مناصب و موقعیت‌های دولتی، امانت‌هایی در دست مسوولان هستند تا برای مردم و به نفع کشور عزیز اسلامی‌مان مفید و کارساز باشند. لیکن با نهایت تاسف، برخی اقدامات عناصر دولتی در کشور بوی خیانت در امانت را در جای جای کشور پراکنده کرده است.

اقدام اخیر معاون سیاسی وزارت کشور در استانداری همدان که به نام گردهمایی معتمدین و اقشار استان برگزار شد، نمونه ای از سوء استفاده وقیحانه از امکانات، منابع و مناصب ملی در راستای اهداف شخصی و جناحی است.

وقتی به فعالان حقیقی حوزه‌های فرهنگ و سیاست اجازه صحبت داده نمی‌شود و صحبت‌های طراحی شده و سیاست‌زده در آستانه انتخابات، عملاً نشست دولتی را به میتینگ سیاسی و انتخاباتی بدل می‌کند، چطور با ادعای مشارکت همه اقشار خود را توجیه می‌کنند؟ چگونه هربار در ماه‌های قبل از انتخابات ساختارها و نهادهای دولتی در استان‌های مختلف ابزاری برای تقویت و جهت‌دهی یک جریان سیاسی بدنام می‌شوند؟ افرادی که با سوء استفاده از قدرت و نفوذ خود اینچنین از منابع ملی سوء استفاده کرده و خیانت در امانت می‌کنند، چطور می‌خواهند حقوق ملت را در عرصه‌های اساسی اقتصاد و سیاست احیا کنند؟

به گفته شهید بهشتی، دانشجو موذن جامعه است؛ اگر خواب بماند نماز امت قضا می‌شود، از این رو تشکل‌های دانشجویی و فعالان سیاسی استان همدان، این اقدام را محکوم کرده و اجازه سوء استفاده از نام این فعالان سیاسی را در توجیه اقدامات جناحی نمی‌دهند.

مردم هوشیار و بیدار در استان همدان و سایر استانهای کشور، از این پس با حساسیت بیشتر، مخالفت خود را با اقدامات جهت‌گیرانه از سوی عوامل دولت در عناوین مختلف، ابراز خواهند نمود.

و السلام علی من اتبع الهدی
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان
انجمن اسلامی دفتر تحکیم وحدت دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان
بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا
بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
جامعه جوانان متحد اسلامی همدان
جبهه ایستادگی استان همدان
جبهه پایداری استان همدان

منبع: عصر همدان

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار