نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. آبان 1398 - 8:41   |   کد مطلب: 27563
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: 600 نفر از خانواده‌ها درباره پذیرش خارج از ظرفیت دانشجو در دانشگاه آزاد متأثر شده‌اند و من از خانواده‌ها عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی یکشنبه  پارلمان در جریان بررسی گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات درباره پذیرش خارج از ظرفیت دانشجو در دانشگاه آزاد ضمن اشاره به موضوع گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره پذیرش خارج از ظرفیت دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی در سال 97 اظهار داشت: 600 نفر از خانواده‌ها در این رابطه متأثر شده‌اند و من از خانواده‌ها عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: اینکه اشتباه فردی در دانشگاه موجب این اتفاق بزرگ بشود بسیار موضوع مهمی است، چرا باید با سهل‌انگاری افراد این تخلف پرحجم ایجاد شود، چرا باید این اتفاق بیفتد، اسباب این اتفاق باید پیدا شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بند (2) گزارش کمیسیون آموزش درباره پذیرش خارج از ظرفیت دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد: در بند دوم این گزارش خسارت مادی مطرح شده است اما خسارت حیثیتی، اجتماعی، روحی و روانی باید جبران شود، خسارت مادی آسان‌ترین شیوه پرداخت خسارت است اما خانواده‌ها در این زمینه‌ آسیب دیده‌اند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار