نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. آبان 1398 - 8:40   |   کد مطلب: 27562
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر عنوان کرد
برگزاری راهپیمایی ۱۳آبان در شش نقطه شهرستان ملایر
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر گفت: راهپیمایی ۱۳آبان در شش نقطه شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ «حجت الاسلام مهدی بیات »در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: شعار امسال ۱۳آبان «استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی سرآغاز افول و فروپاشی آمریکاست»است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر بیان کرد: ۱۳ آبان امسال حساسیت هایی دارد و با توجه به این که رئیس جمهور آمریکا در ۱۳ آبان سال گذشته تحریم های جدیدی را برای کشور ما ایجاد کرد امسال این مناسبت فرصتی است برای اینکه ملت ایران نشان دهند که تحریم‌های آمریکا هیچ تأثیری در ایستادگی و مقاومت ملت ایران ندارد.

وی با بیان اینکه مردم آگاه و فهیم و دشمن شناس  و استکبار ستیزی ملایر نیز همراه با سایر مردم ایران اسلامی همچون سال‌های گذشته منسجم و با شکوه در این حماسه بزرگ حضور خواهند داشت افزود: راهپیمایی سراسری یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و امسال نیز در ملایر با حضور همه اقشار و اصناف دانشجویان و دانش آموزان و مسئولان در شهرستان ملایر برگزار خواهد شد.

 حجت الاسلام بیات  از برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در  شش نقطه شهرستان ملایر خبر داد و تصریح کرد: این راهپیمایی  در شهر ملایر ٬شهر جوکار ٬سامن ٬اسلامشهر آق گل ٬شهر زنگنه وشهر ازندریان برگزار می‌شود.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر اضافه کرد: راهپیمایی شهر ملایر از میدان امام به سمت میدان آزادگان با سخنرانی یکی از فرماندهان سابق سپاه  ناحیه ملایر او با حضور پر شور مردم برگزار می‌شود.

 

 وی برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز  ، مسابقات مختلف فرهنگی هنری و ورزشی و .. از جمله برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی و ۱۳ آبان در سطح مدارس ملایر برشمرد.

 

 

پایان پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار