فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

12. آبان 1398 - 8:59   |   کد مطلب: 27554
امام جمعه ملایر و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر به مناسبت 13 آبان، سالروز مبارزه‌ با استکبار جهانی پیام مشترک صادر کردند.

به گزارش ملایری‌ها؛ متن این پیام به شرح زیر است؛

 13 آبان خاطرات حماسه‌های بزرگی را برای ملت غیور ایران زنده می کند که الهام بخش تداوم راه انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) است .

 روز 13 آبان یاد آور حوادث مهمی  است که در شکل گیری انقلاب اسلامی و شکست توطئه های آمریکا به عنوان نماد واقعی امپریالیسم نقش اساسی داشتند .

 تبعید حضرت امام خمینی به ترکیه (13 آبان 1343) و اعتراض گسترده دانش آموزان  به دخالت های آمریکا در امور داخلی کشور (13 آبان 1357) از دیگر سو ، شرایط را برای اوج گیری انقلاب و نیز تسریع سرنگونی رژیم شاهنشاهی فراهم نمود.

 همزمان با این تحولات ، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام و رهبری (13 آبان 1358) ابعاد جدیدی از مبارزه مردم ایران با آمریکا را رقم زد، به طوری که این روز، روز ‌‌ملی «مبارزه با استکبار جهانی» نامگذاری شد .

سه رخداد بزرگی که وجه مشترک همه آن‌ها، ویژگی «استکبار ستیزی، استقلال طلبی و آزادی خواهی» ملت مبارز، مقاوم و ولایت‌مدار ایران اسلامی است.

 دستاوردهای عظیم ملت بزرگ ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف علوم فرانوین و فناوری‌های روز دنیا را می‌توان مرهون مجاهدت‌ها و حاصل حرکت در مسیر استقلال‌طلبی و استکبارستیزی مردم و دستیابی زودتر از موعد به افق سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ را از آن دانست.

 اینجانبان بار دیگر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر حوادث یوم‌الله سیزدهم آبان،‌ شهدای دانش آموز و شهدای فاتح لانه جاسوسی آمریکا، از جامعه علمی و دانشگاهی و آحاد ملت شریف شهرستان ملایر برای حضور پرشور، گسترده و انقلابی در مراسم راه پیمایی یوم‌الله سیزدهم آبان دعوت و از عموم مردم انقلابی می‌خواهد تا با بصیرت و تعمیق بینش سیاسی و دینی خود، توطئه‌های شوم دشمنان در ضربه زدن به ارکان نظام اسلامی و کیان ولایت فقیه و وحدت امت واحده را خنثی کرده و با وحدت و همدلی، حول نصایح و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، الگوی زندگی ایرانی اسلامی را سرلوحه برنامه‌های خود قرارداده و برای سربلندی و سرافرازی ایران تلاش کنند.

محمد باقر برقراری
امام جمعه ملایر

قدرت اله ولدی
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر

دیدگاه شما

آخرین اخبار