نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. آبان 1398 - 8:52   |   کد مطلب: 27544
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر از اجرای «طرح دادرس» در ۲۸ مدرسه ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ هادی سلگی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اجرای طرح ملی «دادرس» در مدارس اظهار کرد: هدف اصلی شکل‌گیری این طرح تربیت دانش‌آموزان برای روزهای سخت است.

وی با اشاره به اهمیت مهارت‌آموزی در سطح مدارس افزود: خوشبختانه دانش‌آموزان مدارس مجری طرح دادرس طی دوره‌های قبل در سطح استان خوش درخشیده‌اند و در سال تحصیلی 99-98 نیز به دنبال کسب افتخار رتبه‌های برتر در مراحل کشوری هستیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر از برگزاری طرح ملی دادرس در ۲۸ مدرسه متوسطه شهرستان ملایر خبر داد و گفت: این طرح از آبان‌ماه اجرا می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به روزشمار برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی بیان کرد: بسیج دانش‌آموزی در این هفته برنامه‌های متنوعی برای دانش‌آموزان در نظر دارد که با زنگ ایثار و شهادت در هشتم آبان‌ماه شروع و با راهپیمایی دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ماه خاتمه پیدا می‌کند.

سلگی فضاسازی مدارس، نواختن زنگ ایثار و شهادت و پدافند غیرعامل در مدارس شهرستان، برگزاری مسابقات و نمایشگاه در مدارس، نشست‌های بصیرتی با موضوع استکبارستیزی، گام دوم انقلاب، برگزاری یادواره شهدا، سرکشی از خانواده شهدای دانش‌آموز و غبارروبی گلزار شهدا از جمله این برنامه‌ها دانست.

انتهای  پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار