نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. آبان 1398 - 18:45   |   کد مطلب: 27541
معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران دارای امن ترین مرزهای زمین دریایی و هوایی است و رزمندگان جانانه از آسمان و زمین ما محافظت می کنند.

به گزارش ملایری‌ها؛ امیر کیومرث شرفی، معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر امروز  در نخستین یادواره 284 شهید ارتشی و 9 شهید خلبان شهرستان ملایر در دانشگاه ملی این شهر با اشاره به جایگاه والای شهیدان اظهار داشت: بشر از درک منزلت واقعی شهیدان عاجز است و به‌پاس جان‌فشانی آن‌ها نظام مقدسمان، مرزهای عزت و شرف در امنیت است و هر چه که داریم از فداکاری شهیدان است.
 وی افزود: ما هر چه داریم از سرور و سالار شهیدان به آرمان‌های آن به شهیدان ما رسید و عزت و سربلندی و انقلابمان را مدیون شهدایی هستیم که در روزگاران سخت که یاران انقلاب کم بودند به میدان شتافتند و درس ایثار و مقاومت را که از عاشورا فراگرفته بودند پاسخ دادند.
امیر شرفی استقامت و ایستادگی امروز  کشور را درسی از شهدا دانست و گفت: امروز جوانان مؤمن ما در مقابل زورگویان ایستاده‌اند و دشمنان به التماس افتاده‌اند و این ثمره عظمت خون شهداست. 
وی به نیرنگ‌های دشمنان پس از پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: از فردای پیروی انقلاب دشمنی مستکبرین شروع شد و قائله ضدانقلاب را راه انداختند و سپس جنگ  را تحمیل کردند و با تمام نیرو رژیم عراق را مسلح کردند.
معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: این در حالی بود که جوانان در نیروهای مختلف ارتش و سپاه و بسیج ما با ابزارهای معمولی جنگ را پیش بردند و کمر دشمن را در عملیات مختلف به زمین زده و شکاندند.
وی گفت: تمام این پیروزی‌های که توسط جوانان محور به دست آمد حول سه محور اسلام، پیروی از ولایت و جان‌فشانی جوانان بود.
امیر شرفی گفت:  امروز در دنیا کسی منکر اقتدار نظامی ما نیست و این  به برکت درس گرفتن از جان‌فشانی شهدا بوده است.
وی اطاعت از ولایت راه پیروزی پیچ‌های خطرناک عنوان کرد و گفت: ولایتمداری ویژگی‌های رزمنده‌ها است و ما در رأس نیروهای اسلامی ولی امر مسلمین را داشته  که کسی در دنیا همانند آن را ندارد.
وی مردمی بودن دومین ویژگی  نیروهای مسلح دانست و گفت: در جریان سیل‌های ابتدای سال شعار ارتش فدای ملت به‌خوبی به اثبات رسید.
 معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: خطرپذیری دیگر ویژگی نیروهای ماست و ما بدون هیچ ترسی  از دشمن پیش می‌رویم و دشمنان این را به‌خوبی می‌دانند و اگر دشمنان لحظه‌ای به حریم ایران جسارت کنند ضربه مهلکی خواهند خورد و شاید شروع‌کننده باشد اما قطعا پایان کننده نیست.
وی تأکید کرد: امروز ارتش و سپاه ما ولایی است و دنیا به توانمندی‌های رزمندگان ایران آگاه هستند و بر همه ما واجب  است با دشمن‌شناسی دشمن را دقیق بشناسیم و به همراه این مسئله اگر پشت ولایت‌فقیه باشیم شکست‌ناپذیر خواهیم بود.
امیر شرفی گفت: ایران دارای امن‌ترین مرزهای زمین دریایی و هوایی است و رزمندگان جانانه از آسمان و زمین ما محافظت می‌کنند.
وی به توانمندی نیروهای مسلح ایران در تولید تسلیحات نظامی اشاره کرد و گفت: امروز فرزندان شما در نیروهای مسلح هر آنچه برای دفاع از اسلام و ایران نیاز دارند خودشان می‌سازند و از کوچک‌ترین تا بزرگ‌ترین تسلیحات توسط فرزندان ایران تولید می‌شود و نمونه آخر آن جت یاسین است.
معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:امروز ما در اوج آمادگی رزمی هستیم و در هرگونه حادثه‌ای که ما را تهدید کند بروهای مسلح ما حاضر بوده و دست دشمنان را قطع خواهند کرد.
وی گفت:  امروز ایران اسلامی و مملو از جوانانی است که برای دفاع از تمامیت ارضی سراز پای نمی‌شناسند و نمونه بارزان مدافعین حرم هستند.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار