نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. آبان 1398 - 13:15   |   کد مطلب: 27515
معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایرگفت: به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش کلیپ ویدئویی شهید بی سر در این شهرستان ساخته شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ امین کیانی، معاون ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: واحد امور جوانان اداره ورزش و جوانان با همکاری سازمان مردم نهاد آوا و نمای نغمه‌ها به دبیری میلاد درویش، یکی از هنرمندان ملایری با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدای گرانقدر هشت سال جنگ تحمیلی و مدافعین حرم و با تمرکز بر تقویت روحیه جهادی و حماسی و یادآور جانفشانی‌ها و ایثار کسانی که برای عزت و آزادگی ایران عزیزمان خون خود را نثار کرده اند، ویدئو کلیپ شهید بی سر ملایر را در هفته تربیت بدنی و ورزش ساخته می شود.

او ادامه داد: از آنجایی که شهید والامقام «محمدولی گرجی ازندریانی» از موارد نادر شهادت در کشور و شهید بی سر شهرستان ملایر است، امور جوانان و سازمان مردم نهاد آوا و نمای نغمه‌ها اداره ورزش و جوانان را بر آن داشت تا این موضوع را انتخاب و با ساخت ویدئو کلیپی با موضوع ایثار و شهادت با محوریت این شهید گرانقدر در جشنواره کشوری که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در آبان سال جاری برگزار می‌شود، شرکت کند.

معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر بیان کرد: در هفته تربیت بدنی، با هدف تمرکز بر تقویت روحیه جهادی و حماسی از خانواده معظم شهید والامقام «محمدولی گرجی ازندریانی» با همکاری اداره ورزش و جوانان، سازمان‌های مردم نهاد و بخشداری جوکار تجلیل شد.

کیانی با اشاره به اینکه در این دیدار با حضور جمعی از مؤسسان و دبیران سازمان‌های مردم نهاد، با ذکر صلوات و قرائت فاتحه به مقام شامخ این شهید ادای احترام شد، گفت: در پایان با اهدای لوح یادبود و هدیه‌ای از زحمات و تلاش‌های این خانواده که اسوه صبر و استقامت هستند،  تقدیر شد.

او افزود: شهید والامقام «محمدولی گرجی ازندریانی» از شهدای سال ۶۱ و شهید بی سر شهرستان ملایر است که در سن ۱۹ سالگی از سوی اشرار در منطقه کردستان سر او بریده شد و پیکر مطهر این شهید والامقام بدون سر به شهرستان انتقال یافت و در شهر ازندریان از توابع بخش جوکار شهرستان ملایر به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار